Ghost Recon: Wildlands - kolejny trailer gry

Film pokazuje współpracę agentów oraz otwartość wirtualnego świata.

@ 10.01.2017, 16:45
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Ghost Recon: Wildlands - kolejny trailer gry

Firma Ubisoft udostępniła kolejny materiał filmowy, ukazujący Ghost Recon: Wildlands. Tym razem dostaliśmy zwiastun zawierający fragmenty rozgrywki, podkreślający to, jak wiele dróg prowadzi głównych bohaterów tytułu do zwycięstwa.

Film, dostępny poniżej, opublikowany został wyłącznie w Ameryce Łacińskiej, a konkretniej na kanale firmy Ubisoft przeznaczonym dla tamtych właśnie obszarów. Mimo to zawiera on całkiem nowe ujęcia, nigdzie wcześniej nie pokazywane.

Jak zobaczycie na zwiastunie, bohaterowie Ghost Recon: Wildlands mogą skorzystać z wielu różnych dróg prowadzących do celu, a co istotniejsze muszą się bezustannie wspierać i współpracować ze sobą. Pod tym względem Wildlands zdaje się przypominać poprzednie odsłony cyklu, mocno nastawione na elementy taktyczne.

Całość zapowiada się interesująco, a zabawę sprawdzimy samodzielnie już niebawem, albowiem Ubisoft planuje otwarte beta testy przedsięwzięcia. Jeśli zaś chodzi o premierę, zaplanowano ją na 7 marca, na PC, PS4 oraz Xboksach One.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosIgI123   @   22:15, 10.01.2017
Wildlands bardzo dobrze się zapowiada, mam tylko nadzieję że koordynowanie takich fajnych akcji będzie wymagane ze względu na poziom trundności. Jeżeli czteroosobowy team graczy bez problemu będzie mógł po prostu wbić się wszędzie z ogniem i mieczem drzwiami frontowymi, to produkcja bardzo wiele straci.
0 kudosMicMus123456789   @   15:13, 11.01.2017
Gra naprawdę zapowiada się genialnie, ale jak w każdej grze w której jest co-op wszystko będzie zależeć od zgranego teamu. Z tego co słyszałem będzie można wpaść jak rambo do bazy przeciwnika tyle, że wtedu wiadomo nasz cel może zacząć uciekać i misja się komplikuje.
0 kudosIgI123   @   20:17, 11.01.2017
Dobrym patentem byłoby zaimplementowanie, w przypadku podniesienia alarmu zaczyna lecieć czas od przybycia posiłków przeciwnika, czy coś w tym stylu.
Ale znów, gra powinna być trudna, żeby tego wsparcia wroga nie traktować jako ,,o fajnie, więcej zabawy", ale żeby się go się bać i albo do niego nie dopuścić, albo zwiać nim przybędzie. To by dopiero wymusiło skrupulatne przygotowanie akcji przez cały team.
0 kudosTheCerbis   @   22:08, 11.01.2017
Igi, trochę się udzielasz więc wróć do nas!
0 kudosTheCerbis   @   23:57, 11.01.2017
No tu, wszędzie! Na Wolność, masz być codziennie! Ja wiem, że to nie to samo co kiedyś, ale...
0 kudosshuwar   @   07:26, 12.01.2017
Cytat: TheCerbis
Ja wiem, że to nie to samo co kiedyś
Że my gorszego sortu tak? Uśmiech
0 kudosJackieR3   @   08:23, 12.01.2017
Cytat: shuwar
Że my gorszego sortu tak?

Zmurszali trochę. Smutny
Dodaj Odpowiedź