W wersji alfa For Honor zupełnie nie działa matchmaking

Jeden z uczestników testów alfa postanowił mocno skrytykować przedsięwzięcie Ubisoftu.

@ 19.12.2016, 16:15
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

W wersji alfa For Honor zupełnie nie działa matchmaking

Jeden z uczestników testów alfa For Honor złamał NDA (umowę o poufności), wyrażając swoją frustrację na temat systemu matchmakingu w grze. Nie działa on podobno tak, jak powinien, a w rezultacie niemożliwym jest w zasadzie granie.

Matchmaking w grze działa bez wykorzystania serwerów dedykowanych, a w związku z tym gracze łączeni są na zasadzie p2p. Powoduje to problemy z wyszukiwaniem chętnych do zabawy, lagi, a także wyrzucanie do menu tytułu. Właśnie na to głównie narzekają grający.

Do premiery, zaplanowanej na luty 2017 roku, pozostało jeszcze sporo czasu. Do tej pory deweloperzy odpowiedzialni za For Honor powinni pozbyć się niedociągnięć, a gra powinna działać należycie.

Jeśli nie wierzycie, że tak się stanie, zerknijcie na przygotowaną przez graczy ankietę, mającą na celu przekonanie Ubisoftu do implementacji serwerów dedykowanych.


Sprawdź także:
For Honor

For Honor

Premiera: 14 lutego 2017
PC, PS4, XBOX ONE

For Honor to opracowywana przez Ubisoft Montreal drużynowa, multiplayerowa gra akcji, w której dzielni wojownicy pojedynkują się z wykorzystaniem broni białej. Grę pierws...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoshunter   @   16:24, 19.12.2016
Nie rozumiesz ;)

tu

A że jesteś leniem to po prostu jest to dobieranie ludzi z twojej okolicy i pod twoje umiejętności w grach.
0 kudosshuwar   @   16:35, 19.12.2016
Cytat: hunter
po prostu jest to dobieranie ludzi z twojej okolicy i pod twoje umiejętności w grach.

No toż tak napisałem.

To jeśli tego nie ma, to jak niby wyszukujemy graczy?
0 kudosJackieR3   @   16:47, 19.12.2016
Kiedyś się chodziło na podwórko i szukało kolegów do zabawy a teraz za tej demokracji to ch Cenzura j wie co robić.? Zdziwiony Poirytowany
0 kudoshunter   @   17:00, 19.12.2016
Cytat: shuwar
To jeśli tego nie ma, to jak niby wyszukujemy graczy?

Jak pisało w newsie, nie da się grać.
0 kudosshuwar   @   17:04, 19.12.2016
No ale w jakiś sposób przecież tą alfę testowali. Czegoś tu nie rozumiem w takim razie.
0 kudoshunter   @   17:42, 19.12.2016
Cytat: NEWS
Nie działa on podobno tak, jak powinien, a w rezultacie niemożliwym jest w zasadzie granie.
Wystarczy przeczytać :< Pisze, że działa ale źle co uniemożliwia granie... Jezu.
0 kudosMicMus123456789   @   18:48, 19.12.2016
W Alfie dużo rzeczy może nie działać tak samo w becie. Ile razy ostatnio po premierze coś nie działało xD Według mnie niepotrzebnie narobił szumu.
0 kudosdabi132   @   19:05, 19.12.2016
No tak jest z tą grą. Mogę to potwierdzić, bo sam dostałem się do tych testów. Tylko raz mi się udało od ich rozpoczęcia zagrać z żywym przeciwnikiem w Pojedynek. A tak to tylko z botami grałem. Biednie trochę z tym matchmakingiem. W Alfie jakoś to wszystko lepiej działało.
0 kudosshuwar   @   19:46, 19.12.2016
No ja uważam, że to nie potrzebny szum. Toż to faza testowa. Nie wiadomo co producent testuje. Może akurat nie zależało im na matchmaking'u.
1 kudosMr.Green   @   20:05, 19.12.2016
Koleś ma zamknięty NAT i się dziwi, że mu źle działa...
1 kudosshuwar   @   20:11, 19.12.2016
Cytat: Mr.Green
Koleś ma zamknięty NAT i się dziwi, że mu źle działa...
Kurcze rzeczywiście, może być Pokręcony
0 kudosdabi132   @   21:26, 19.12.2016
Cytat: Mr.Green
Koleś ma zamknięty NAT i się dziwi, że mu źle działa...

To nie jest wina NAT. Nie od dziś wiadomo, że Ubisoft ma zawsze problemy z trybami sieciowymi w swoich grach, tak było w przypadku R6 (i dalej potrafi matchmaking płatać figle), The Division, nawet z obiema częściami Watch_Dogs. Tu problemy pojawiają się w testach, ale pewnie po premierze również będą.
1 kudosMr.Green   @   21:29, 19.12.2016
Jak dla mnie to jest wina NAT, bo dopóki miałem zamknięty to sytuacja wyglądała podobnie jak u niego. Po włączeniu UPnP NAT się otworzył i wszystko śmiga jak należy.
0 kudosdabi132   @   13:27, 20.12.2016
Cytat: Mr.Green
Jak dla mnie to jest wina NAT, bo dopóki miałem zamknięty to sytuacja wyglądała podobnie jak u niego. Po włączeniu UPnP NAT się otworzył i wszystko śmiga jak należy.

Nie wszystkie routery posiadają coś takiego jak UPnP lub dostawcy internetu je blokują.
0 kudosmrPack   @   19:56, 22.12.2016
Cytat: dabi132
To nie jest wina NAT. Nie od dziś wiadomo, że Ubisoft ma zawsze problemy z trybami sieciowymi w swoich grach, tak było w przypadku R6 (i dalej potrafi matchmaking płatać figle), The Division, nawet z obiema częściami Watch_Dogs. Tu problemy pojawiają się w testach, ale pewnie po premierze również będą.
Dlatego właśnie mnie to nie dziwi, że kolejna gra Ubisoftu umożliwiająca zabawę w sieci ma problemy. Do tego już zapowiedzieli, że nawet do grania w tryb single jest wymagane połączenie z internetem co nie napawa zbytnim optymizmem.
Dodaj Odpowiedź