Project Scorpio obsłuży natywne 4K i będzie najpotężniejszą konsolą w historii
Czegoś takiego podobno nie widzieliśmy - twierdzą reprezentanci giganta z Redmond.
Microsoft za wszelką cenę podkreślić chce jak dużą mocą obliczeniową dysponować będzie Project Scorpio - najnowsza konsola giganta z Redmond, planowana na koniec przyszłego roku. W opinii przedstawicieli korporacji, będzie to urządzenie mogące przetwarzać oprawę wizualną w "prawdziwym 4K". To będzie "najpotężniejsza konsola, jaką widzieliśmy".
"To będzie naprawdę najpotężniejsza konsola, jaką widziałeś", powiedział Aaron Greenberg w trakcie Xbox FanFest w Meksyku. "Odda ona w ręce graczy prawdziwe 4K, niesamowite wizualne gry, jakich wcześniej nie widzieliście na konsoli".
"Ludzie, którzy wydali tysiące dolarów na wysokiej klasy PC mają tego typu doświadczenia. W jaki sposób wprowadzimy to w przypadku konsoli do salonu? Właśnie tym jest Project Scorpio".
Project Scorpio stanowi odpowiedź na PlayStation 4 Pro, którego premiera odbyła się w zeszłym miesiącu. Platforma Sony większości gier nie obsłuży w natywnym 4K (czego przykładem jest np. Battlefield 1), dlatego Microsoft podkreśla, że ich sprzęt będzie w stanie zrobić to bez problemu.
"Każda gra, jaką robimy, jaka zadebiutuje w okolicy premiery Project Scorpio będzie działać w natywnym 4K", powiedziała Shannon Loftis we wrześniu.
Premiera Project Scorpio nastąpić ma pod koniec 2017 roku. Więcej szczegółów na temat platformy poznamy najpewniej w trakcie targów E3 2017, zaplanowanych na czerwiec przyszłego roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler