Seven: The Days Long Gone - nowe informacje i spory gameplay z gry Polaków

W sieci pojawił się dość długi gameplay z wersji alfa gry Seven: The Days Long Gone. Mamy też nowe detale na temat przedsięwzięcia Polaków.

@ 20.09.2016, 16:55
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Seven: The Days Long Gone - nowe informacje i spory gameplay z gry Polaków

Na łamach portalu RPG Watch pojawił się dość długi materiał filmowy, ukazujący polską grę Seven: The Days Long Gone. Choć film prezentuje wersję alfa projektu, a zatem dość wczesną, całość wygląda naprawdę nieźle. Do filmu z rozgrywką dołączony jest też tekst, zawierający wrażenia redakcji z obcowania z tytułem, poniżej spisaliśmy więc najważniejsze informacje.

Seven: The Days Long Gone to RPG akcji, w którym wydarzenia obserwujemy z rzutu izometrycznego. Głównym bohaterem jest złodziej, a w związku z tym dużą rolę odgrywa tu skradanie się, pozostawanie w cieniu oraz eliminowanie przeciwników z ukrycia. Mamy do czynienia z grą RPG, a zatem możemy wybrać w jaki sposób konfrontować wrogów. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby zostać pełnoprawnym wojownikiem.

Złodziej musi być mobilny, to nie ulega wątpliwości - będąc świadomymi takiego stanu rzeczy, twórcy przygotowali rozbudowany system parkuru, dzięki któremu szybko wymijamy napotkane przeszkody, wspinamy się do niedostępnych miejsc, a także wykorzystujemy środowisko do tego, aby zdobyć przewagę nad oponentami.

Ze względu na to, że mamy do czynienia z całkowicie otwartym światem, możemy swobodnie poruszać się pomiędzy lokalizacjami, eksplorować i rozmawiać z napotkanymi postaciami niezależnymi. Mieszkańcy świata nie są jedynie statystami. Przemieszczają się, mają swoją agendę i w miarę upływu czasu, zajmują się różnymi rzeczami. Dynamicznie reagują także na nasze zachowanie, wyrażając np. dezaprobatę, kiedy sięgniemy po broń.

Zabawę rozpoczynamy w więzieniu, na specjalnie zaadaptowanej wyspie, po której możemy swobodnie się poruszać. Jedynym ograniczeniem są posterunki strażników, przez które nie da się tak po prostu przedostać. Do tego celu konieczna jest wiza, którą da się ukraść lub zakupić. Ewentualnie zawsze można też spróbować się przekraść. Wszystko jednak ma konsekwencje. Jeśli kogoś wyeliminujesz, późniejsze zadania oraz łamigłówki mogą stać się łatwiejsze albo znacznie bardziej skomplikowane - wszystko zależy od tego, kogo się pozbędziesz i kiedy.

Twórcy Seven: The Days Long Gone nie przewidzieli żadnego systemu levelowania postaci. Nasze umiejętności zależą od niesionego wyposażenia, a także tzw. chipów. Założenie takowego da głównemu bohaterowi specjalne umiejętności, włączając w to magię. Z tego powodu chipów jest naprawdę sporo, a w miarę progresji otrzymujemy dostęp do coraz lepszych ich wariantów.

Ponieważ ekwipunek odgrywa znaczącą rolę, duży nacisk położono na crafting. Twórcy nie ujawnili co konkretnie będzie się dało budować w finalnej wersji gry, ale w edycji alfa dało się stworzyć np. pułapki oraz strzykawki. Do craftingu są potrzebne oczywiście specjalne przedmioty, a także miejsce do tego przeznaczone.

Gameplay, o którym mowa w niniejszej wiadomości, znajdziecie poniżej. Premiera Seven: The Days Long Gone zaplanowana została na 2017 rok, na PC, PS4 i Xboksie One - konkretnego terminu niestety brak.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?