Przejazd po torze Hockenheim w F1 2016

Nico Hulkenberg w bolidzie Force India śmiga po torze Hockenheim w F1 2016.

@ 30.07.2016, 09:56
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps4, xbox one

Przejazd po torze Hockenheim w F1 2016

Ekipa z kanału Team VVV opublikowała kolejny filmik dotyczący gry F1 2016, pozwalający nam zerknąć na to, jak produkcja radzi sobie z kamerą z kokpitu oraz na jednym z najpopularniejszych torów w Europie.

Poniżej możecie rzucić okiem na najnowszy gameplay udostępniony dzięki uprzejmości Codemasters oraz wspomnianej wcześniej redakcji w ramach serwisu YouTube. Filmik koncentruje się na dwóch rzeczach. Po pierwsze, kamerze pierwszoosobowej z kokpitu, która pokazuje najnowszy bolid Force India F1 w całej okazałości. Fajne, statyczne ujęcie, choć nie jest to jeszcze w pełni symulacyjna kamera. Po drugie, tor Hockenheim położony w pobliżu miasta Hockenheim w Niemczech. Rozgrywane są na nim wyścigi Formuły 1 o Grand Prix Niemiec. Początkowo obiekt był zbudowany na rzecz testów samochodów marki Mercedes, ale teraz jest jednym z ciekawszych w Europie.

Premiera najnowszej odsłony F1 zbliża się dużymi krokami. Warto się nią zainteresować, bo wreszcie otrzymamy tytuł od podstaw programowany na PlayStation 4 oraz Xboksa One. Premiera rynkowa zaplanowana została na 19 sierpnia tego roku. Filmik z udziałem bolidu Nico Hulkenberga możecie zobaczyć poniżej.


Sprawdź także:
F1 2016

F1 2016

Premiera: 16 sierpnia 2016
PC, PS4, XBOX ONE

F1 2016 to kolejna część szanowanej serii gier wyścigowych opartych na oficjalnej licencji Formula 1 Group.Tak jak w przypadku poprzednich odsłon, tak i tym razem za prod...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdabi132   @   12:54, 30.07.2016
Z ciekawostek dotyczących nowej części gry: nie zobaczymy w produkcji Codemasters pełnych zniszczeń bolidów, dlaczego? A no dlatego, że FOM zabronił Brytyjczykom implementację pełnego modelu zniszczeń przez sponsorów poszczególnych zespołów, którzy nie zgodzili się na to żeby ich loga były niszczone w trakcie zabawy. W związku z tym zniszczeniom ulegać będą tylko skrzydła i drobne elementy, oraz zawieszenie, które będzie można urwać, ale same opony nie będą wybuchać. Oprócz tego bolidy będą się rysować, ale uszkodzonego monokoku w grze nie uświadczymy.