Hellblade: Senua’s Sacrifice – twórcy opowiadają o systemie walki
Ninja Theory, twórcy Hellblade: Senua’s Sacrifice, opublikowali nowe dzienniki dewelopera poświęcone temu tytułowi. Tym razem widzimy prezentację systemu walki.
Twórcy Hellblade: Senua Sacrifice przykładają dużą wagę do nietuzinkowego projektu każdej płaszczyzny swojej produkcji. Studio znane jest z dostarczania graczom mnóstwa akcji, za pośrednictwem dynamicznych systemów walki, lecz Hellblade, w porównaniu choćby do serii Devil May Cry, prezentuje nieco wolniejsze tempo rozgrywki. Z tego powodu, twórcy musieli zmienić podejście do siekania, aby ten kluczowy element produkcji był jedyny w swoim rodzaju, a jednocześnie płynny i satysfakcjonujący.
Podobnie, jak w przypadku animacji poruszania się głównej bohaterki, gdzie Ninja Theory zatrudniło mistrzynię fitnessu, tak i podczas projektowania systemu walki skorzystano z pomocy profesjonalistki. Mowa o Chloe Bruce, kaskaderce, która zastępowała Daisy Ridley (Rey) na planie najnowszej odsłony Gwiezdnych Wojen. Rezultaty jej pracy powinny być przynajmniej satysfakcjonujące, ocenimy je jednak niedługo.
Hellblade: Senua Sacrifice ukaże się w tym roku na PlayStation 4 oraz PC. Film, o którym mowa w wiadomości znajdziecie poniżej, już teraz.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler