Gracze niezadowoleni z komputerowego portu Tales of Symphonia

Gra Tales of Symphonia niedawno zadebiutowała na komputerach. Niestety okazało się, że produkcja pełna jest błędów i niedociągnięć.

@ 03.02.2016, 16:24
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!

Gracze niezadowoleni z komputerowego portu Tales of Symphonia

Komputerowa wersja Tales of Symphonia jest już dostępna, niestety gracze narzekają, że port został potraktowany po macoszemu. Z każdej strony pojawiają się doniesienia o błędach i niedociągnięciach, skutecznie utrudniających rozgrywkę.

Tales of Symphonia zadebiutowało pierwotnie w 2003 roku. Wówczas dostępne było wyłącznie dla posiadaczy konsol Nintendo GameCube. Po 13 latach projekt trafia do właścicieli komputerów, ale jest w stanie, delikatnie pisząc, mocno niedopracowanym. Po pierwsze, deweloperzy zablokowali rozdzielczość na 720p. Po drugie, liczba ramek na sekundę to jedynie 30. Po trzecie, lokalizacja gry jest niekompletna. Po czwarte, na ekranie pojawiają się niewłaściwe komunikaty. Po piąte, wczytywanie poszczególnych elementów jest horrendalnie długie. Po szóste, widać, że to port z wersji PS3, która sama w sobie była portem z GC.

Nie jest wesoło, ale Bandai Namco świadome jest problemów i pracuje nad ich rozwiązaniem. Niestety nie wiemy kiedy udostępniona zostanie aktualizacja. Póki co pozostaje się uzbroić w cierpliwość i wyczekiwać na kolejne doniesienia.


Sprawdź także:
Tales of Symphonia Chronicles

Tales of Symphonia Chronicles

Premiera: 10 października 2013
PS3

Tales of Symphonia Chronicles to zestaw dwóch starszych gier wydany na PlayStation 3. W skład produkcji wchodzi Tales of Symphonia z konsoli PlayStation 2 oraz Tales of S...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdenilson   @   18:41, 03.02.2016
Morał z tego taki, że lepiej poczekać aż załatają ten port. Jakoś na Steam pojawiają się takie niedorobione tytuły, albo obiegające jakościowo od konsolowych pierwowzorów.