Lords of the Fallen 2 bez udziału Tomka Gopa - producent pierwszej części opuszcza studio CI Games
Kierunkom Tomasza Gopa i studia CI Games było nie po drodze, w wyniku czego nazwiska utalentowanego polskiego producenta nie ujrzymy już w napisach końcowych Lords of the Fallen 2.
Materdea @ 23.07.2015, 16:36
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨💻
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
pc, ps4, xbox one
Kierunkom Tomasza Gopa i studia CI Games było nie po drodze, w wyniku czego nazwiska utalentowanego polskiego producenta nie ujrzymy już w napisach końcowych Lords of the Fallen 2. Gop definitywnie pożegnał się z tym deweloperem.
Kontynuacja oryginalnego Lords of the Fallen z 2014 roku na ten moment znajduje się w fazie koncepcyjnej. Gdy w czwartym kwartale tego roku "dwójka" wyjdzie z niej, wtedy rozpoczną się inwestycje z górnej półki i zostanie ukształtowany koncept rozgrywki.
A skoro producent wykonawczy "jedynki" nie jest już pracownikiem studia, to kto go zastąpi? Fabułą zajmuje się Jess Lebouw (scenariusze do m.in. Guild Wars: Factions, I Am Alive czy też nadchodzącego Sniper: Ghost Warrior 3), zaś szefem kreatywnym został z kolei Paul Robinson - doświadczony deweloper, z blisko 20-letnim stażem.
"Jesteśmy wdzięczni za jego wkład, ale mamy różne wizje w kwestii rozwoju serii i Tomasz nie będzie dalej uczestniczył w rozwoju CI Games" - powiedział Marek Tymiński, prezes CI Games, agencji informacyjnej ISBnews. Za pośrednictwem portalu Facebook również sam zainteresowany, a więc Tomasz Gop, potwierdził te doniesienia.
Jakim torem potoczy się Lords of the Fallen 2? Tego jeszcze nie wiedzą prawdopodobnie sami producenci. Jedno jest pewne - twórcy celują raczej w mniej hardkorowego odbiorcę, stawiając jednocześnie na nieco bardziej rozbudowany scenariusz i wciągające wątki. Kontynuując wypowiedź Marka Tymińskiego z tego samego źródła:
"Chcemy poszerzyć grono odbiorców tego tytułu. Dlatego w drugiej części stawiamy na rozbudowaną fabułę. Zdajemy sobie sprawę, że w pierwszej części mogłoby być z tym lepiej, więc atutem kontynuacji tego tytułu ma być m.in. „story”, a także rozbudowany system walki. Chcemy tym wnieść powiew świeżości w gry RPG".
Tomkowi Gopowi życzymy oczywiście jak najlepiej - z pewnością stać go jeszcze na to, by wyprodukować naprawdę świetną grę triple-A!
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler