E3 '15: IO Interactive uważa, że przepustki sezonowe to zło
Jeden z przedstawicieli studia IO Interactive, twórców serii Hitman, uważa że przepustki sezonowe, a konkretniej ich sprzedawanie, jest niewłaściwe.
bigboy177 @ 18.06.2015, 13:34
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4, xbox one
Jeden z przedstawicieli studia IO Interactive, twórców serii Hitman, uważa że przepustki sezonowe, a konkretniej ich sprzedawanie, jest niewłaściwe. Deweloper uważa, że to najnormalniejsze w świecie wykorzystywanie graczy, wykorzystywanie fanów.
Hannes Seifert, szef studia IO Interactive rozmawiał podczas E3 2015 z redakcją portali VideoGamer. Zapytany o to, co sądzi o przepustkach sezonowych nie krył on dezaprobaty, twierdząc, że ich sprzedawanie jest nieodpowiednie. Z tego właśnie powodu wszelka dodatkowa zawartość dla najnowszego Hitmana będzie całkowicie darmowa.
"Są inni producenci, którzy sprzedają grę za $60, a następnie próbują Ci sprzedać przepustkę sezonową za kolejne $40... gracze chcą być częścią doświadczenia, ale nie chcą być wykorzystywani", powiedział Seifert.
"Przygotowujemy dużą grę. Ale w trakcie 2016 roku dodamy więcej lokacji, więcej misji, i będziemy mieć rzeczy jak cele, które pojawią się np. a dzień. To coś, co możesz zrobić tylko w żywym świecie".
Inicjatywa zacna. Oby tylko udało się ją należycie wdrożyć. Często bowiem zapowiedzi mają niewiele wspólnego z finalnymi wynikami. Trzymamy jednak kciuki za nowego Hitmana. Jego premiera odbędzie się już 8 grudnia. Gra trafi do posiadaczy komputerów PC oraz konsol Xbox One i PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler