Autorzy przygotują aż kilkaset animacji twarzy w Uncharted 4: A Thief's End

Nathan Drake, słynny podróżnik, przejdzie dogłębną metamorfozę w najnowszej grze studia Naughty Dog, Uncharted 4: A Thief's End, obszernie zaprezentowanej podczas PlayStation Experience.

@ 08.12.2014, 21:48
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
ps4

Autorzy przygotują aż kilkaset animacji twarzy w Uncharted 4: A Thief's End

Nathan Drake, słynny podróżnik, przejdzie dogłębną metamorfozę w najnowszej grze studia Naughty Dog, Uncharted 4: A Thief's End, obszernie zaprezentowanej podczas PlayStation Experience.

Twórcy planują wykorzystać energię drzemiącą w PlayStation 4. Główny bohater ma być teraz opisany przez 800 animacji twarzy. Abyście mieli dobitne porównanie, to wystarczy przytoczyć, iż w poprzedniej odsłonie było ich 120. Z podobnym pietyzmem przygotowano poboczne postaci, jak chociażby debiutującego w grze brata Nathana Drake'a. Co ciekawe, autorzy ambitnie podeszli do tematu i do kreacji tej postaci zaprosili gwiazdę, Troy'a Bakera.

Naughty Dog zabrali się za projektowanie postaci kompleksowo. Na rzecz najnowszej odsłony serii przygotowano oprogramowanie, odpowiadające za naturalne odwzorowanie włosów. Konkurencyjne do technologii Tress FX, którą powinniście znać z najnowszej odsłony Tomb Raider. Mowa tutaj o rzeczywistym odwzorowaniu ruchu włosów, będą one autentycznie poruszać się pod wpływem wiatru, wody oraz gestykulacji Drake'a.

Uncharted 4: A Thief's End pojawi się w przyszłym roku na PlayStation 4. Twórcy pracują w pocie czoła nad finalnym efektem. Próbkę ich umiejętności możecie sprawdzić na filmiku poniżej - krótki, ale dobitnie przedstawiającym jakość gry.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKrru   @   16:21, 09.12.2014
Będzie rewolucja graficzna w tej serii. Ważniejsza od grafiki jest AI wrogów, ale myślę, że Naughty Dog obie te rzeczy zrobi dobrze.
0 kudosremik1976   @   16:28, 09.12.2014
Animacja twarzy bardzo ważna rzecz. Szkoda tylko, że przez prawie całą grę będziemy oglądać plecy Drake'a, a cutscenka i tak idzie z automatu więc czym tu się chwalić.
0 kudosFox46   @   16:48, 10.12.2014
Ano animację twarzy raczej tylko i wyłącznie do Renderowanych Cutscenkach. Co innego np: Half-Life 2 gdzie mimika twarzy odgrywała bardzo widoczną rolę podczas gry, no i co najważniejsze odbywała się w czasie rzeczywistym.