Assassin's Creed: Unity - detale ultra vs niskie, porównanie od NVIDIA
Assassin's Creed: Unity już jutro zadebiutuje w naszym kraju, a w sieci pojawia się coraz więcej rozmaitych testów i porównań.
Dirian @ 12.11.2014, 18:19
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc
Assassin's Creed: Unity już jutro zadebiutuje w naszym kraju, a w sieci pojawia się coraz więcej rozmaitych testów i porównań. Wcześniej informowaliśmy Was m.in. o działaniu gry na PlayStation 4 i Xbox One, teraz zaś mamy porównanie detali w wersji dla komputerów osobistych.
Zestawienie przygotowała firma NVIDIA, która współpracowała z Ubisoftem przy tworzeniu portu na PC. Niestety pierwsze opinie na temat jego jakości nie są zbyt dobre - wystarczy spojrzeć na kartę gry na Steam, gdzie produkcja zbiera bardzo wiele negatywnych komentarzy, głównie z uwagi na kiepską optymalizację. Z finalnym werdyktem warto jednak się jeszcze trochę wstrzymać do czasu dokładnych testów, które najpewniej niebawem pojawią się na którymś ze sprzętowych portali.
Tymczasem możecie zerknąć na obiecane porównanie. NVIDIA udostępniła je na swojej stronie i tam też Was odsyłam. Widzimy tam m.in. różnicę w detalach przy włączonym / wyłączonym TXAA czy HBAO+. Największa przepaść pojawia się jednak w przypadku tekstur - na minimalnych detalach są one bardzo rozmazane, z kolei na ustawieniach ultra widzimy sporo cieszących oko szczegółów. Przed rozpoczęciem rozgrywki NVIDIA zaleca pobranie najnowszych, świeżo udostępnionych sterowników w wersji 344.65 WHQL, które zostały zoptymalizowane pod Assassin's Creed: Unity.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler