Assassin's Creed: Unity - detale ultra vs niskie, porównanie od NVIDIA

Assassin's Creed: Unity już jutro zadebiutuje w naszym kraju, a w sieci pojawia się coraz więcej rozmaitych testów i porównań.

@ 12.11.2014, 18:19
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc

Assassin's Creed: Unity - detale ultra vs niskie, porównanie od NVIDIA

Assassin's Creed: Unity już jutro zadebiutuje w naszym kraju, a w sieci pojawia się coraz więcej rozmaitych testów i porównań. Wcześniej informowaliśmy Was m.in. o działaniu gry na PlayStation 4 i Xbox One, teraz zaś mamy porównanie detali w wersji dla komputerów osobistych.

Zestawienie przygotowała firma NVIDIA, która współpracowała z Ubisoftem przy tworzeniu portu na PC. Niestety pierwsze opinie na temat jego jakości nie są zbyt dobre - wystarczy spojrzeć na kartę gry na Steam, gdzie produkcja zbiera bardzo wiele negatywnych komentarzy, głównie z uwagi na kiepską optymalizację. Z finalnym werdyktem warto jednak się jeszcze trochę wstrzymać do czasu dokładnych testów, które najpewniej niebawem pojawią się na którymś ze sprzętowych portali.

Tymczasem możecie zerknąć na obiecane porównanie. NVIDIA udostępniła je na swojej stronie i tam też Was odsyłam. Widzimy tam m.in. różnicę w detalach przy włączonym / wyłączonym TXAA czy HBAO+. Największa przepaść pojawia się jednak w przypadku tekstur - na minimalnych detalach są one bardzo rozmazane, z kolei na ustawieniach ultra widzimy sporo cieszących oko szczegółów. Przed rozpoczęciem rozgrywki NVIDIA zaleca pobranie najnowszych, świeżo udostępnionych sterowników w wersji 344.65 WHQL, które zostały zoptymalizowane pod Assassin's Creed: Unity.


Sprawdź także:
Assassin's Creed: Unity

Assassin's Creed: Unity

Premiera: 11 listopada 2014
PC, PS4, XBOX ONE

Assassin's Creed: Unity to kolejna odsłona kasowej serii gier skupionych na średniowiecznym bractwie Asasynów. Tym razem trafiamy do XVIII-wiecznego Paryża, wprost na bar...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosDirian   @   18:38, 12.11.2014
Pojawiły się też pierwsze testy wydajności na detalach ultra, choć na razie nie uznałbym ich za 100% pewne (to rosyjska strona, która czasami podawała dziwne dane):

Bez AA:

https://gameg(...)1920.jpg

Z MSAA x4:

https://gameg(...)msaa.jpg

W podsumowaniu napisali, że akceptowalny poziom płynności zapewni HD 7950 lub GTX 660. Pamiętajmy jednak, że to maksymalne detale. Więc może jakby zjechać do średnich, to taki GTX 660 teoretycznie jako tako powinien sobie radzić z grą i lekkim wygładzaniem krawędzi.
0 kudosFox46   @   19:29, 12.11.2014
Szkoda gadać kolejny szum wokoło gry Ubisoftu, jestem ciekaw jak to będzie z The Division.
0 kudoslukas94mos   @   22:03, 12.11.2014
Patrząc na tekstury to nie wygląda tu jakoś next genowo... na trailerach i tych całych gameplayach to wyglądało o niebo lepiej, jeżeli tak będzie z The Division to będzie jedno wielkie rozczarowanie, wiadomo nie grafika sie liczy ale jeżeli pokazują tutaj takie coś a później kupa z tego jest to można sie rozczarować.
0 kudosluki505   @   12:32, 13.11.2014
Ja to się boję o The Division, niby robi inny oddział ale jednak.
0 kudosjaminno   @   14:34, 13.11.2014
Na jednym z ujęć widać myszkę w lewym górnym rogu Uśmiech
0 kudosTyranek   @   17:20, 13.11.2014
Czy tylko ja widzę polską flagę w pierwszej scenie?
0 kudosDirian   @   17:25, 13.11.2014
Cytat: Tyranek
Czy tylko ja widzę polską flagę w pierwszej scenie?

Gdzie? Dumny
0 kudosnvidek   @   19:42, 13.11.2014
Cytat: Tyranek
Czy tylko ja widzę polską flagę w pierwszej scenie?


to jest francuska flaga, niebieski, biały, czerwony Dumny , przypatrz się
Dodaj Odpowiedź