Destiny przyczyniło się do świetnych wyników sprzedaży w PlayStation Store
Destiny było bardzo mocno promowane przez Sony. Japoński gigant był przekonany co do tego, że produkcja Bungie sprzeda się bardzo dobrze i wiele wskazuje na to, że włodarze korporacji się nie pomylili.
bigboy177 @ 17.10.2014, 15:14
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Destiny było bardzo mocno promowane przez Sony. Japoński gigant był przekonany co do tego, że produkcja Bungie sprzeda się bardzo dobrze i wiele wskazuje na to, że włodarze korporacji się nie pomylili. Destiny było wielką premierą, także na łamach PlayStation Store.
Jak informuje Sony, Destiny na PlayStation Store cieszyła się tak ogromną popularnością, że był to najlepszy miesiąc tejże usługi, odkąd została ona uruchomiona. Obroty były wyższe, niż kiedykolwiek wcześniej, a to oznacza, że japońska korporacja jest zadowolona z premiery. O czym zresztą dowiadujemy się ze specjalnej informacji prasowej, wystosowanej na tę okazję.
"Destiny przebiło rekord sprzedaży w PlayStation Network w kilku kategoriach, zajmując pierwsze miejsce jeśli chodzi o pre-ordery, sprzedaż w pierwszym dniu, jak i sprzedaż w pierwszym tygodniu. Miesiąc po premierze zaangażowanie wśród fanów PlayStation jest nieustające, a Destiny jest najczęściej ogrywanym tytułem na PlayStation 4, z łączną liczbą godzin zabawy przekraczającą 125 milionów" - czytamy w oficjalnym oświadczeniu.
Jeśli natomiast chodzi o samą sprzedaż w miesiącu sierpniu, to Sony ujawniło, że była ona o 90% wyższa, w stosunku do analogicznego miesiąca zeszłego roku.
Na koniec mamy jeszcze garść statystyk, ujawnionych przez Sony.
● Destiny jest obecnie najczęściej ogrywanym tytułem na PlayStation 4, z całkowitą liczbą godzin wyższą pięciokrotnie od wyniku, jaki osiągnęła produkcja na drugim miejscu.
● Destiny jest numerem jeden jeśli chodzi o pre-ordery, sprzedaż w pierwszym dniu, tygodniu i miesiącu na PS Store.
● Gracze przetransmitowali już ponad 450 tysięcy godzin, wykorzystując transmisje na żywo.
● Nowe subskrypcje PlayStation Plus skoczyły o 115 procent, w stosunku do tygodnia przed premierą Destiny.
● Ograniczona edycja PlayStation 4 z Destiny pomogła poprawić sprzedaż konsoli i była ona dzięki temu najwyższa w całym 2014 roku.
I to by było na tyle. Wychodzi na to, że Destiny cieszy się ogromną popularnością. Graliście? A może nadal gracie? Dajcie znać w komentarzach, poniżej.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler