Bungie udostępnia patch 1.0.2 dla Destiny - poprawki obejmują m.in. Cryptarcha
Studio Bungie poinformowało, że kolejny, oznaczony numerem 1. 0.
bigboy177 @ 02.10.2014, 12:58
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Studio Bungie poinformowało, że kolejny, oznaczony numerem 1.0.2, patch dla gry Destiny, jest już dostępny w sieci. Jeśli zatem chcecie czerpać pełną przyjemność z rozgrywki, odpalajcie konsole i pobierajcie aktualizację.
Co konkretnie wprowadzono w łatce? Jak zwykle, usunięto przeróżne mniejsze i większe błędy. Prócz tego, wprowadzono też sporo zmian do samej rozgrywki, dzięki czemu jest ona atrakcyjniejsza i daje więcej satysfakcji. Osiągnięto to głównie za sprawą modyfikacji postaci Cryptarcha - czyli osobnika, którego znajdziemy w wierzy Strażników, zajmującego się odkodowywaniem przedmiotów. Do tej pory, jeśli znaleźliśmy legendarny engram, wcale nie mieliśmy pewności, że po jego odkodowaniu dostaniemy legendarny przedmiot. Podobna przypadłość dotyczyła rzadkich engramów. Po aplikacji łatki będą one zapewniać przynajmniej rzadkie przedmioty, nie będziemy już dostawać byle czego.
Nieco więcej szczegółów na temat poprawek przedstawię w formie listy, łatwiej będzie wówczas je ogarnąć.
Cryptarch:
● Legendarne (fioletowe) engramy zawsze dadzą nam przedmiot legendarny, lub lepszy (sytuacja nie dotyczy engramów, jakie mamy już w inwentarzu, te nadal dadzą losowego "grata").
● Rzadkie engramy zawsze dadzą rzadki przedmiot, albo lepszy.
● Podniesiono szansę na legendarne przedmioty.
● Ascendant Shards oraz Ascendant Energy zostały awansowane do legendarnej jakości (z rzadkiej).
Nagrody:
● Rzadkie i legendarne engramy jako nagrody za:
- Vanguard: Tiger Strike Playlist;
- Daily Heroic Missions (pierwszy raz w danym dniu);
- Weekly Heroic Missions (pierwszy raz w danym tygodniu);
Znane błędy:
● Wybierając wyższy poziom trudności dla misji codziennych bonus doświadczenia nie pojawi się w liście nagród. Mimo to bonus zostanie przydzielony, nie będzie tylko wyświetlany w interfejsie użytkownika.
Tygiel:
● Zmniejszono limit czasowy dla Bastion i First Light w Control and Clash. Wcześniej było to 15 minut, teraz jest 12 minut, dzięki czemu limit odpowiada teraz temu na pozostałych mapach tej listy, nieposiadających pojazdów.
● Obniżono priorytet obu powyższych, dzięki czemu pojawiają się rzadziej na listach.
I to by było na tyle. Jeśli nadal gracie, dajcie znać w komentarzach czy zmiany są
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler