Twórcy Dark Souls 2 podejmują temat obniżonej jakości grafiki
Niedługo po tym, jak w sklepach zagościło konsolowe Dark Souls II, w sieci zaczęły pojawiać się komentarze, wedle których produkcja prezentowała się znacznie lepiej na publikowanych przed premierą zwiastunach, aniżeli w rzeczywistości.
bigboy177 @ 19.03.2014, 14:21
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360
Niedługo po tym, jak w sklepach zagościło konsolowe Dark Souls II, w sieci zaczęły pojawiać się komentarze, wedle których produkcja prezentowała się znacznie lepiej na publikowanych przed premierą zwiastunach, aniżeli w rzeczywistości. Potwierdzeniem tego były krótkie materiały filmowe, na których gracze porównywali te same sekcje gry, wycięte z rozgrywki oraz z odpowiedniego zwiastuna. Różnice zauważalne są gołym okiem. Zerknijcie poniżej, a film dołączony do niniejszej wiadomości, a przekonacie się sami.
Twórcy postanowili oczywiście zareagować na zarzuty, a przedstawiciel studia From Software, podczas rozmowy z ekipą MCV, powiedział:
"Podczas procesu powstawania gry cały czas się ona zmienia, nie tylko jeśli chodzi o rozgrywkę, ale również ze względu na zarządzanie zasobami. Twórcy zawsze starają się stworzyć najbardziej zadowalające doświadczenie z grania, a jednocześnie chcą zapewnić wysoką jakość grafiki, dynamikę oraz balans pomiędzy wszystkimi elementami. Dark Souls II jest kulminacją delikatnej równowagi pomiędzy wszystkimi elementami i jesteśmy bardzo dumni z pozytywnego odbioru gry wśród krytyków oraz graczy".
Nie wiem czy jestem już ślepawy, czy może za głupi aby zrozumieć odpowiedź, ale nie widzę nigdzie nawiązania do postawionych przed From Software zarzutów. Przedstawiciel studia nie nawiązał w ogóle do tego, że gra wygląda słabiej niż na trailerach, prawda? Nie oszalałem chyba, nie?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler