Twórcy opowiadają o systemie moralnych wyborów w inFamous: Second Son
Studio Sucker Punch pracuje obecnie nad jedną z najciekawszych gier ekskluzywnych dla konsoli PlayStation 4 - inFamous: Second Son.
bigboy177 @ 06.12.2013, 16:53
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps4
Studio Sucker Punch pracuje obecnie nad jedną z najciekawszych gier ekskluzywnych dla konsoli PlayStation 4 - inFamous: Second Son. Projekt zadebiutuje już w marcu przyszłego roku, a dzisiaj poznaliśmy garść szczegółów na temat systemu wyborów moralnych, który w nim znajdziemy.
Podobnie, jak w edycjach poprzednich, główny bohater będzie się zmieniał w zależności od tego, czy jego czyny uznamy za pozytywne, czy negatywne. Delsin Rowe - bo tak brzmi jego imię - może być człowiekiem dobrym, albo złym, a wszystko będzie zależne od tego, jakich wyborów dokona. Zaczynając zabawę będziemy w pełni neutralni, a później za sprawą decyzji zmienimy nie tylko aparycję, ale również swoje umiejętności. Inaczej będzie też reagował na nas świat oraz jego mieszkańcy. Trzeba zatem o tym pamiętać już we wstępie.
"Delsin to zupełnie nowa postać, część całkiem nowej opowieści, a gracz zaczyna od zera. Second Son to opowieść stanowiąca wstęp do historii Delsina, a ponieważ nasza gra pozwala Ci decydować czy chcesz być dobrym, czy złym, możesz też zdecydować jak rozwinąć jego osobą, jak będzie on postrzegany przez otoczenie." - powiedział Nate Fox, dyrektor kreatywny Sucker Punch, podczas rozmowy z redakcją OPM.
"Gdy otrzymuje moce, staje się nagle bardzo ważny. Ludzie są nim przerażeni. Jest bioterrorystą, biega po mieście, a wszyscy chcą umieścić go w klatce. To oznacza, że każda akcja jest zauważana przez mieszkańców miasta, a nawet cały świat."
"Ktoś może chcieć się poddać w samym środku walki i złoży swoją broń. Możesz go zlikwidować brutalnie, albo pozwolić im żyć. Czy wiesz, jak trudno jest wyeliminować wszystkich, bez zabijania? Ale kiedy to robisz, czujesz się jak super bohater, bo włożyłeś w to mnóstwo pracy."
"Zdecydowanie czy być dobrym, czy złym jest łatwe. Trudniejsze jest pozostanie przy tym wyborze i życie z jego konsekwencjami. W tym momencie do gry wkracza system karmy."
Jak widać, deweloper zastosował rozwiązanie bardzo podobne do tego, z części poprzednich. Myślicie, że do tej pory się sprawdzało i teraz będzie identycznie? Dajcie znać w komentarzach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler