Arkane Studios - twórcy Dishonored - oraz Battlecry Studios pracują na silniku CryEngine
Według wpisu łamach Twittera, zamieszczonego przez jedną z managerek firmy Zenimax, dwa spore studia należące do wspomnianej korporacji - Arkane Studios oraz Battlecry Studios - wykorzystają w swych przyszłych projektach silnik graficzny CryEngine, czyli narzędzie stworzone przez Crytek, a znane m.
bigboy177 @ 31.10.2013, 10:19
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Według wpisu łamach Twittera, zamieszczonego przez jedną z managerek firmy Zenimax, dwa spore studia należące do wspomnianej korporacji - Arkane Studios oraz Battlecry Studios - wykorzystają w swych przyszłych projektach silnik graficzny CryEngine, czyli narzędzie stworzone przez Crytek, a znane m.in. z świetnie wyglądającego Crysis 3 oraz Ryse: Son of Rome.
Arkane Studios pracuje obecnie nad dwoma projektami. Jeden z nich to najprawdopodobniej Dishonored 2, drugi to zaś Prey 2, nie mamy jednak w tym przypadku żadnego potwierdzenia, a jedynie domysły krążące w sieci. Jeśli chodzi o drugą z wspomnianych ekip - Battlecry Studios - nie ujawniono jeszcze z czym konkretnie chcą wyjść do graczy, ale można przypuszczać, że będzie to jakiś miks gry akcji z RPG, wszak, po pierwsze, deweloper w znacznej mierze składa się z byłych pracowników BioWare, a po drugie, Bethesda zapowiadała, że Battlecry Studios odpowiedzialne będzie za projekty free2play.
W obu przypadkach z niecierpliwością czekamy na oficjalne zapowiedzi tego, co szykują dla nas twórcy. Ciekawi mnie też dlaczego Arkane zdecydowało się przejść z Unreal Engine na CryEngine. W ogóle w ostatnim czasie bardzo mało się słyszy o Unreal Engine 4. Czyżby licencja podrożała? A może Epic - twórcy silnika - nie chcą go od razu wszystkim sprzedawać? Jak myślicie? Dajcie znać w komentarzach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler