Ubisoft wyjaśnia, dlaczego pecetowe Assassin's Creed zawsze się spóźnia
Seria Assassin's Creed od dawna debiutuje z opóźnieniem na PC, względem edycji konsolowej, nie inaczej będzie w przypadku Assassin's Creed IV: Black Flag.
Dirian @ 03.10.2013, 18:35
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc
Seria Assassin's Creed od dawna debiutuje z opóźnieniem na PC, względem edycji konsolowej, nie inaczej będzie w przypadku Assassin's Creed IV: Black Flag. Ubisoft postanowiło jednak wyjaśnić, dlaczego posiadacze blaszaków muszą poczekać kilka tygodni dłużej.
Powód jest prosty - pecetowa wersja tworzona jest jako ostatnia.
"Wszystko zależy od tego, która wersja jest wersją wiodącą. Jeżeli np. jest to wersja na Xboksa 360, albo PlayStation 3, wówczas potrzebujemy nieco więcej czasu na przystosowanie jej do pecetów. Najpierw jednak musimy dokończyć główny projekt. Pod względem technologicznym, Assassin's Creed IV: Black Flag powstaje na obecną generację konsol. Następnie zostaje przeportowane na PlayStation 4, Xbox one i PC. Najpierw musimy mieć pewność, że dokończyliśmy główną wersję, a następnie możemy brać się za szlifowanie pozostałych." - mówi Jean-Sebastien Decant, główny projektant Assassin's Creed IV w wywiadzie dla serwisu Polygon.
Assassin's Creed IV: Black Flag na PC zadebiutuje 22 listopada. Wcześniej, 29 października, zagrają posiadacze PlayStation 3 i Xboksa 360.
Przypomnijmy, że dzisiaj ujawniono wymagania sprzętowe gry. Nasze wrażenia z rozgrywki, spisane na podstawie wersji z PlayStation 4, znajdziecie w tym miejscu
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler