Thief dla Xbox One to nie tylko więcej wielokątów - twierdzi deweloper
Thief na chwilę obecną nie ma jeszcze sprecyzowanej daty premiery, niemniej jednak produkcji można się spodziewać na półkach sklepowych w 2014 roku.
bigboy177 @ 07.08.2013, 12:32
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Thief na chwilę obecną nie ma jeszcze sprecyzowanej daty premiery, niemniej jednak produkcji można się spodziewać na półkach sklepowych w 2014 roku. Tytuł zmierza na komputery PC oraz konsole obecnej i następnej generacji. W przypadku next-genów gracze na pewno oczekują lepszej oprawy wizualnej, aniżeli na current-genach. Co ciekawe, wersja dla Xbox One może być pod tym względem "wybrakowana". Wskazują na to słowa Stephane'a Roy'a - producenta w Eidos Montreal.
"Nie chodzi o to, by dodać więcej wielokątów, ale aby przekonać Cię, że jesteś częścią miasta. Niektóre ograniczenia techniczne są dobrą rzeczą. Kiedyś mieliśmy albo mrok, albo światło. Dzisiaj jest jak w prawdziwym życiu. Czyni to sprawy bardziej skomplikowanymi. Musimy stworzyć świat, który jesteś w stanie odczytać, ale jeśli jest zbyt ciemny albo zbyt jasny, nie będzie wiarygodny." - powiedział Stephane podczas rozmowy z OXM na temat wersji gry przeznaczonej dla next-gena Microsoftu.
Czyżby powyższe zdanie oznaczało, że będzie różnica w jakości oprawy pomiędzy wersjami dla PlayStation 4 oraz Xbox One? Next-gen Sony ma na papierze sporo więcej mocy i chyba coś w tym musi być, albowiem Microsoft niedawno podkręcił nawet układ graficzny Xboxa One, zyskując kilka dodatkowych procentów mocy. Co o tym myślicie? Dajcie znać w komentarzach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler