Battlefield 4 na PS4 ze wsparciem dla klawiatury i myszki? To możliwe!

Spór na temat tego, kto zwycięży w strzelance: konsolowiec na padzie, czy PeCetowiec na myszce i klawiaturze; nigdy zapewne nie zostanie do końca rozstrzygnięty.

@ 08.07.2013, 17:30
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps4

Battlefield 4 na PS4 ze wsparciem dla klawiatury i myszki? To możliwe!

Spór na temat tego, kto zwycięży w strzelance: konsolowiec na padzie, czy PeCetowiec na myszce i klawiaturze; nigdy zapewne nie zostanie do końca rozstrzygnięty. Głównie ze względu na to, że sterowanie, w zależności od platformy danej gry, jest odpowiednio modyfikowane tak, aby grało się odpowiednio dobrze, bez względu na kontroler. Sprawa zatem ogranicza się przede wszystkim do preferencji gracza.

Wraz z premierą Battlefield 4 dla PlayStation 4 wybór sposobu fragowania będzie szerszy, przynajmniej dla posiadaczy platformy Sony, jak się bowiem okazuje, DICE nie wyklucza możliwości wsparcia klawiatury i myszki na tejże platformie - twierdzi producent, Aleksander Grøndal.

Na pytanie jednego z redaktorów AusGamers, Grøndal odpowiedział:

"Mamy wsparcie dla myszki i klawiatury na PC oczywiście, ale nie mogę powiedzieć nic konkretnego o konsolach następnej generacji. Jeśli uznamy, że ma to sens w przypadku serii Battlefield, to rozważymy taką opcję."

Czy rzeczywiście dostaniemy wsparcie myszki i klawiatury na PS4? Czas pokaże. Dajcie znać w komentarzach czy chcielibyście takowe zobaczyć, czy wolicie grać na padzie.



Sprawdź także:
Battlefield 4

Battlefield 4

Premiera: 15 listopada 2013
PC, PS3, XBOX 360, PS4, XBOX ONE

Battlefield 4 to kolejna odsłona jednej z najbardziej popularnych serii strzelanek. Za jej opracowanie ponownie odpowiada studio EA DICE. Podobnie jak w przypadku pop...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   21:15, 08.07.2013
Czyżby powtórka z PS3 i Unreala Turnamenta 3 ??
0 kudosremik1976   @   23:08, 08.07.2013
I komu to potrzebne? Bzdurą jest, że na padzie źle się gra w FPS-y i tyle więc klawiatura i myszka jest zbędna.
0 kudosKreTsky   @   00:01, 09.07.2013
Moim zdaniem nie powinni tego robic, ze wzgledu na rowna gre.
0 kudoskafel123full   @   00:55, 13.07.2013
I niech teraz ktoś powie, że next geny to nie komputery.
0 kudosFox46   @   19:58, 13.07.2013
Cytat: kafel123full
I niech teraz ktoś powie, że next geny to nie komputery.


To samo mógłbyś napisać o PS3 czy Xboxie 360. Szczególnie o Xboxie 360 który ma jak zawsze stricte pctową architekturę + dało się podłączyć myszkę i klawiaturę w Unreal Turnament 3 (albo tylko w PS3 już nie pamiętam ).

Znając życie to będzie jeden jedyny wyjątek (BF4) tak jak Unreal Turnament 3 w obecnej generacji.
0 kudoskafel123full   @   11:26, 14.07.2013
UP: Owszem, ale tak bezczelnie jak teraz to nie było, żeby tak oczywiście pecetowe części pakować do klocków i mówić na to konsola. Wsparcie klawiatury i myszy to jeden z argumentów, ale jeszcze jest sama budowa. Zawsze konsole różniły się od PC ogromną wydajnością, w zasadzie niedostępną dla zwykłego użytkownika PC w danej generacji, a tu będzie zwykły komputer, więc wydajność nie będzie urywała głowy i każdy kto zechce będzie mógł zakupić takie części do swojego PC by był on nawet szybszy od konsoli - zaznaczam, że każdy kto zechce, czytaj - każdy kogo będzie na to stać.
0 kudosLucas-AT   @   11:33, 14.07.2013
Cytat: kafel123full
UP: Owszem, ale tak bezczelnie jak teraz to nie było, żeby tak oczywiście pecetowe części pakować do klocków i mówić na to konsola. Wsparcie klawiatury i myszy to jeden z argumentów, ale jeszcze jest sama budowa. Zawsze konsole różniły się od PC ogromną wydajnością, w zasadzie niedostępną dla zwykłego użytkownika PC w danej generacji, a tu będzie zwykły komputer, więc wydajność nie będzie urywała głowy i każdy kto zechce będzie mógł zakupić takie części do swojego PC by był on nawet szybszy od konsoli - zaznaczam, że każdy kto zechce, czytaj - każdy kogo będzie na to stać.

To nie pierwszy raz, kiedy konsola posiada pecetowe części. Takie miał już pierwszy Xbox i takie miał X360 (a nawet PS3, bo ma przecież kartę Nvidii). Wydajność nie ma powiązania z tym, czy części projektowało Sony, czy AMD. Wszystko zależało od tego, jak mocne podzespoły zdecydowano się w danym czasie wprowadzić do konsoli. Każda konsola była zawsze pecetem, bo zasada działania autorskich podzespołów jest taka sama, jak pecetowych. To nadal są Gigaherce i RAM. To, że sobie kupisz odpowiednik karty z PS4, nie oznacza, że Twój komputer będzie stał na równi, bo konsola nadal jest zamkniętą architekturą. Nie stwarzajcie więc bajek. Uśmiech
0 kudosFox46   @   11:56, 14.07.2013
Cytat: kafel123full
UP: Owszem, ale tak bezczelnie jak teraz to nie było, żeby tak oczywiście pecetowe części pakować do klocków i mówić na to konsola . Wsparcie klawiatury i myszy to jeden z argumentów, ale jeszcze jest sama budowa. Zawsze konsole różniły się od PC ogromną wydajnością, w zasadzie niedostępną dla zwykłego użytkownika PC w danej generacji, a tu będzie zwykły komputer, więc wydajność nie będzie urywała głowy i każdy kto zechce będzie mógł zakupić takie części do swojego PC by był on nawet szybszy od konsoli - zaznaczam, że każdy kto zechce, czytaj - każdy kogo będzie na to stać.


Mówi się tak bo służy tylko i wyłącznie do grania, a nie jest tak wielu funkcyjne urządzenie jak PC(owszem umiały potem odtwarzać muzyke, filmy,miały internet itp: ale motorem napędowym zawsze były Gry i granie w nie). Zawsze były bardziej do przodu od PCtwów bo było co przeganiać. Teraz już nie ma, na current genach czyli PS3 i Xbox 360 PC mocno stał w miejscu owszem jakoś się rozwijał ale w głównej mierze stał w miejscu a konsole hamowały ten rozwój. Teraz nowa generacja jest mniej więcej na równi z PCtami.
Śmiem tak twierdzić że mimo iż konsole nowej generacji nie urywają głowy pod względem Hardware, to wątpię by taki Wiedźmin 3 wyglądał o wiele lepiej na PC niż na np: Xbox One czy PS4. Tu znowu będzie na zasadzie "XO i PS4 hamują rozwój PC". Choć wam to nie na rękę bo "niby hamują" to zauważycie większe wymagania sprzętowe. A i sam uważam że PS4 i XO przez najbliższe lata dopiero zaczną się rozwijać. I wyciśniecie z nich wszystkiego trochę potrwa.

Jedyny minus nowej generacji jest taki że już niestety mniej przypominają konsolę pod względem możliwości jakie oferują, i jaki jest tego motor napędowy w przypadku PS4 czyli nic innego jak SOCIAL, a w przypadku Xbox ONE czyli TV.
Dodaj Odpowiedź