TERA: Rising – walka o Twierdzę Korsarzy
Firma Gameforge właśnie poinformowała, że na serwerach zadebiutowała kolejna aktualizacja dla gry TERA: Rising.
bigboy177 @ 04.07.2013, 15:56
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, press info
Firma Gameforge właśnie poinformowała, że na serwerach zadebiutowała kolejna aktualizacja dla gry TERA: Rising. Produkcja stawiająca przede wszystkim na dynamiczne pojedynki, otrzymała garść nowych rozwiązań, a najważniejszym z nich jest pole bitwy, na którym zetrzeć mogą się dwie drużyny, złożone maksymalnie z 20 graczy każda. Co istotne, boje toczyć będziemy nie tylko z wykorzystaniem oręża osobistego, ale również potężnych broni oblężniczych. Strefa jest oczywiście instancjonowana. Jedna drużyna wciela się w obrońców kryształu ukrytego w twierdzy, druga natomiast ma za zadanie przeprowadzić atak na ową twierdzę, przedrzeć się przez jej linię obrony i zdobyć wspomniany kryształ. Do walki wykorzystać można armaty, a nawet czołgi - wszystkie chwyty są dozwolone.
Osoby, które chcą zacząć zabawę w Twierdzę korsarzy muszą posiadać postać na 30 poziomie. Gra następnie podniesie poziom wszystkich uczestników do 60-tego, dzięki czemu nie będzie problemów z balansem. Gracze dostaną też nowy, mocniejszy ekwipunek, a wszyscy chętni do rozgrywki zostaną następnie przydzieleni do odpowiednich drużyn.
Jakby tego było mało, Gameforge ogłosiło też, że w TERA: Rising pojawi się nowy system sojuszy, pozwalający zrzeszanie gildii. Będą również wcześniej niedostępne lochy, o których jednak więcej szczegółów poznamy w przyszłości.
Na koniec warto jeszcze wspomnieć o specjalnych imprezach i festiwalach, w których nagrodami są stroje kąpielowe - tak, tak dobrze przeczytaliście. Szykuje się ciekawe lato w świecie TERA, czyż nie?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler