Tomb Raider: Pierwsze DLC i problemy z kartami GeForce

Długo na wiadomość o pierwszym dodatku DLC do Tomb Raider czekać nie musieliśmy, bo oto i ona. Crystal Dynamics zapowiedziało pierwsze rozszerzenie do trybu sieciowego, które zadebiutuje na Xboksie 360 już 19 marca, w cenie 400 Punktów Microsoftu.

@ 07.03.2013, 11:33
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps3, xbox 360

Tomb Raider: Pierwsze DLC i problemy z kartami GeForce

Długo na wiadomość o pierwszym dodatku DLC do Tomb Raider czekać nie musieliśmy, bo oto i ona. Crystal Dynamics zapowiedziało pierwsze rozszerzenie do trybu sieciowego, które zadebiutuje na Xboksie 360 już 19 marca, w cenie 400 Punktów Microsoftu.

Posiadacze pecetów i PlayStation 3 będą musieli poczekać trochę dłużej, choć nie sprecyzowano do kiedy. Dodatek zatytułowano Caves & Cliffs i przyniesie ze sobą trzy nowe mapy do trybu sieciowego. Jedna z nich to The Burning Village, będąca lokacją stylizowaną na płonącą japońską osadę, kolejna zaś zwie się Scavenger Caverns i jest więzieniem umieszczonym w jednej z sieci jaskiń. Ostatnią mapkę nazwano Cliff Shantytown - przedstawia wioskę, zbudowaną na potężnym klifie.

Kolejną sprawą są problemy z obsługą kart GeForce w Tomb Raiderze. Ich użytkownicy skarżą się na częste spadki płynności, co ma miejsce głównie przy zabawie na maksymalnych detalach. Gra powstawała we współpracy z AMD (o czym świadczy chociażby technologia Tress FX) i nie da się ukryć, że na Radeonach śmiga zdecydowanie lepiej. NVIDIA tłumaczy to faktem zbyt późnego otrzymania kodu z ostateczną wersją produkcji, ale jednocześnie zapewnia, że w pocie czoła pracuje nad optymalizacją sterowników i przeprasza użytkowników GeForce'ów za zaistniałą sytuację.

Tomb Raider: Pierwsze DLC i problemy z kartami GeForce

Sprawdź także:
Tomb Raider 2013

Tomb Raider 2013

Premiera: 05 marca 2013
PC, PS3, XBOX 360

Za reaktywację marki Tomb Raider odpowiedzialne jest studio Crystal Dynamics, które ma już na koncie kilka gier ze słynną panią archeolog w roli głównej. Mi...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   11:46, 07.03.2013
Fajnie wiedzieć, że niektórzy gracze są traktowani po macoszemu. I dobrze wiedzieć, że tego DLC nie trzeba kupować.
0 kudosFox46   @   11:48, 07.03.2013
Noo choć raz dla odmiany to GeForce maja problemy a nie Radeony Szczęśliwy może wreszcie AMD będzie lepiej postrzegane i będzie lepsze wsparcie growe pod AMD niż tylko po Nvidię
0 kudosSadzio   @   19:14, 07.03.2013
Jak ktoś musi grać zawsze na ultra high to niech się pieni.. ja gram na High i gra wygląda obłędnie, działa płynnie, a na Tress mi nie zależy Uśmiech Przyjemność z gry i tak jest nieziemska, Karcia daje radę na dubbingu, gierka jak najbardziej godna polecenia. Posiadacz GeForce'a Szczęśliwy
0 kudosgregory16mix   @   19:39, 07.03.2013
Jeśli oskarżenia Nvidii są poparte faktami, to dla mnie za opóźnienia w optymalizacji sterowników ktoś powinien odpowiedzieć. Tak nie powinno być, że gracze muszą za zmagania firm odpowiadać.
0 kudosKreTsky   @   20:43, 07.03.2013
No i Nvidi sie dostalo w koncu Szczęśliwy Dodatek niezbyt istotny jak dla mnie.
0 kudosVerdungo   @   11:14, 09.03.2013
Cytat: Sadzio
Jak ktoś musi grać zawsze na ultra high to niech się pieni.. ja gram na High i gra wygląda obłędnie, działa płynnie, a na Tress mi nie zależy Uśmiech Przyjemność z gry i tak jest nieziemska, Karcia daje radę na dubbingu, gierka jak najbardziej godna polecenia. Posiadacz GeForce'a Szczęśliwy
Dokładnie, poza tym cały ten TressFX wcale taki nowatorski i rewolucyjny nie jest. Przynajmniej jak do tej pory nie pokazał się od tej strony Uśmiech
0 kudoskafel123full   @   11:22, 09.03.2013
Śmieszą mnie ludzie którzy zawsze muszą tłuc na poziomie ultra - specjalnie trwonią obłędne kwoty, a tu taki zong Szczęśliwy Swoją drogą - już dawno nie słyszałem o takiej sytuacji by zieloni mieli jakieś problemy z płynnością gry, rzadka przypadłość - w końcu musiało do tego dojść Uśmiech
0 kudosFox46   @   16:40, 09.03.2013
Cytat: Verdungo
Dokładnie, poza tym cały ten TressFX wcale taki nowatorski i rewolucyjny nie jest. Przynajmniej jak do tej pory nie pokazał się od tej strony Uśmiech


To samo można napisać o PsyhX przecież. PsyhX oraz TressFX obie są tylko i wyłacznie bajerami graficznymi, które według mnie są zbędne ale fajnie wyglądają w praktyce.
A jeszcze śmieszniejsze jest to że udzie próbują na kartach Nvidia GTX5XX i wyżej odpalać TressFXi wielce wtedy narzekają że maja ogromne spadki FPS i skumaj tu takich geniuszów Rozbawiony Rozbawiony
0 kudosgregory16mix   @   01:17, 11.03.2013
Cytat: Fox46
To samo można napisać o PsyhX przecież. PsyhX oraz TressFX obie są tylko i wyłacznie bajerami graficznymi, które według mnie są zbędne ale fajnie wyglądają w praktyce.
Są niezbędne jeśli myśli się o rozwoju jakości grafiki w multimedialnej rozgrywce. Nie od razu Rzym zbudowano. Zrobią kilka mniejszych technologi, by za jakiś czas połączyć ich siły, zoptymalizować i zbliżyć się do fotorealizmu.
Dodaj Odpowiedź