Dark Souls II będzie 'bardziej bezpośrednie, nie subtelne'
Podczas rozmowy z redakcją Edge, Tomohiro Shibuya, dyrektor Dark Souls II, podzielił się kilkoma ciekawymi informacjami na temat nadchodzącej produkcji.
bigboy177 @ 30.01.2013, 10:46
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360
Podczas rozmowy z redakcją Edge, Tomohiro Shibuya, dyrektor Dark Souls II, podzielił się kilkoma ciekawymi informacjami na temat nadchodzącej produkcji. Wynika z nich, że gra będzie nieco bardziej skierowana na gracza, niż miało to miejsce wcześniej. Zamiast subtelnych aluzji, dostaniemy łopatologiczne wyjaśnienia, zamiast prowadzonej w tle fabuły, otrzymamy mocno nakreśloną historię, której nie będzie trzeba szukać w gąszczu pomniejszych wątków.
"Sądzę, że system przymierza był czymś, to było trudno w pełni zrozumieć i doświadczyć w Dark Souls i zamierzam uczynić go bardziej dostępnym dla graczy. Co ważne, nie chodzi tylko o ten jeden system, a raczej o wiele innych aspektów, które okazały się trudne do zrozumienia."
"Dark Souls II skorzysta z tych samych rozwiązań, niemniej jednak nie będzie odtwarzał elementów ukrytej historii, które niektórzy gracze wyłapali. Mam nadzieję, że teraz wszystko będzie bardziej przejrzyste, bezpośrednio wyrażone."
"Wiele elementów było subtelnie ukazanych w Dark Souls i to było charakterystyczne dla gry. Osobiście jestem jednak osobą, która lubi bardziej bezpośrednie podejście, a zatem myślę, że dzięki temu zmodyfikujemy produkcję i wrażenia płynące z zabawy w Dark Souls II. Zabawa będzie bardziej zrozumiała."
Częściowo mogę to oczywiście zrozumieć, pod warunkiem, że Shibuya nie zmodyfikuje zbytnio formuły gry. W Demon's Souls i Dark Souls w historię nie było się łatwo wkręcić, trzeba było poświęcić trochę czasu aby zacząć czerpać z nich przyjemność, a to w rezultacie odpychało niecierpliwych graczy. Dark Souls II może ten stan rzeczy odmienić, pod warunkiem, że nagle nie zmienią się założenia rozgrywki i zamiast akcji wymagającej planowania i taktyki, dostaniemy zwykłego slashera.
Shibuya uspakaja twierdząc, że kontynuacja będzie "miała te same założenia jeśli chodzi o doznania". Gracze hardkorowi są ważni dla producenta, a ten nie zamierza ich zaniedbać.
Na koniec przypomnę, że Dark Souls 2 zadebiutuje na komputerach PC oraz konsolach Xbox 360 i PS3 w przyszłym roku. Wedle krążących informacji tytuł jest w tym momencie ukończony w około 25%.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler