Dark Souls II: Kolejna porcja świeżych informacji
Hidetaka Miyazaki, sprawujący funkcję osoby nadzorującej proces produkcyjny Dark Souls II, rozmawiał niedawno z japońskim magazynem Famitsu, co z kolei pozwoliło na wyciągnięcie kilku kolejnych informacji na temat najświeższej produkcji From Software.
Dirian @ 19.12.2012, 16:06
Chwalmy Słońce!
Adam "Dirian" Weber
pc, ps3, xbox 360
Hidetaka Miyazaki, sprawujący funkcję osoby nadzorującej proces produkcyjny Dark Souls II, rozmawiał niedawno z japońskim magazynem Famitsu, co z kolei pozwoliło na wyciągnięcie kilku kolejnych informacji na temat najświeższej produkcji From Software.
Wspomniany Miyzaki dogląda produkcji gry, ale jak mówi, w razie potrzeby powróci w pełnym wymiarze do jej tworzenia. Obecnie jednym z głównych producentów jest Tomohiro Shibuya, który ma wolną rękę w sprawie wprowadzania własnych pomysłów, choć oczywiście muszą one mieścić się w ogólnym koncepcie serii. Twórcy wciąż stawiają na to, aby Dark Souls niosło ze sobą wyzwanie i nie zamierzają odchodzić od tego schematu, ale wprowadzą rozmaite szlify tak, by rozgrywka oferowała jeszcze lepsze doświadczenia.
Okazuje się też, że wbrew poprzednim informacjom, akcja Dark Souls II będzie miała miejsce w tym samym świecie, co jej poprzednika (Lordran), ale w innej jego części. Ponadto zmieni się czas akcji, a wątek fabularny niekoniecznie musi być powiązany z pierwowzorem. Kluczowym słowem dla rozgrywki jest właśnie "czas".
From Software chce poczynić spory progres w oprawie wizualnej. Tytuł powstaje na zupełnie zmienionym silniku, a studio stawia na fotorealizm, jakiego do tej pory nie widzieliśmy. Ponownie otrzymamy świetne modele postaci, jak i również zaawansowane animacje. Miyzaki potwierdza, że pokazywany na VGA trailer nie zawiera ujęć z gry.
Zadowoleni mogą być fani serwerów dedykowanych, które zostaną zawarte w Dark Souls II. Oprócz tego należy spodziewać się ulepszonego trybu sieciowego, a ekipa deweloperska szuka nowych sposobów na umożliwienie graczom interakcji pomiędzy sobą. Na koniec dowiadujemy się, że wydawca nie planuje tzw. "śmieciowych DLC", jak bonusowe bronie, elementy uzbrojenia czy wszelakiego typu wspomagacze. Co nie oznacza naturalnie, że zabraknie rozszerzeń z prawdziwego zdarzenia.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler