Dark Souls II: Kolejna porcja świeżych informacji

Hidetaka Miyazaki, sprawujący funkcję osoby nadzorującej proces produkcyjny Dark Souls II, rozmawiał niedawno z japońskim magazynem Famitsu, co z kolei pozwoliło na wyciągnięcie kilku kolejnych informacji na temat najświeższej produkcji From Software.

@ 19.12.2012, 16:06
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps3, xbox 360

Dark Souls II: Kolejna porcja świeżych informacji

Hidetaka Miyazaki, sprawujący funkcję osoby nadzorującej proces produkcyjny Dark Souls II, rozmawiał niedawno z japońskim magazynem Famitsu, co z kolei pozwoliło na wyciągnięcie kilku kolejnych informacji na temat najświeższej produkcji From Software.

Wspomniany Miyzaki dogląda produkcji gry, ale jak mówi, w razie potrzeby powróci w pełnym wymiarze do jej tworzenia. Obecnie jednym z głównych producentów jest Tomohiro Shibuya, który ma wolną rękę w sprawie wprowadzania własnych pomysłów, choć oczywiście muszą one mieścić się w ogólnym koncepcie serii. Twórcy wciąż stawiają na to, aby Dark Souls niosło ze sobą wyzwanie i nie zamierzają odchodzić od tego schematu, ale wprowadzą rozmaite szlify tak, by rozgrywka oferowała jeszcze lepsze doświadczenia.

Okazuje się też, że wbrew poprzednim informacjom, akcja Dark Souls II będzie miała miejsce w tym samym świecie, co jej poprzednika (Lordran), ale w innej jego części. Ponadto zmieni się czas akcji, a wątek fabularny niekoniecznie musi być powiązany z pierwowzorem. Kluczowym słowem dla rozgrywki jest właśnie "czas".

Dark Souls II: Kolejna porcja świeżych informacji

From Software chce poczynić spory progres w oprawie wizualnej. Tytuł powstaje na zupełnie zmienionym silniku, a studio stawia na fotorealizm, jakiego do tej pory nie widzieliśmy. Ponownie otrzymamy świetne modele postaci, jak i również zaawansowane animacje. Miyzaki potwierdza, że pokazywany na VGA trailer nie zawiera ujęć z gry.

Zadowoleni mogą być fani serwerów dedykowanych, które zostaną zawarte w Dark Souls II. Oprócz tego należy spodziewać się ulepszonego trybu sieciowego, a ekipa deweloperska szuka nowych sposobów na umożliwienie graczom interakcji pomiędzy sobą. Na koniec dowiadujemy się, że wydawca nie planuje tzw. "śmieciowych DLC", jak bonusowe bronie, elementy uzbrojenia czy wszelakiego typu wspomagacze. Co nie oznacza naturalnie, że zabraknie rozszerzeń z prawdziwego zdarzenia.

Sprawdź także:
Dark Souls II

Dark Souls II

Premiera: 25 kwietnia 2014
PC, PS3, XBOX 360

Dark Souls II to kontynuacja niezwykle ciepło przyjętej gry RPG, w której najważniejsze cechy to taktyczne podejście do pojedynków oraz wysoki poziom trudności. Za drugą ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   16:22, 19.12.2012
Pięknie to wszystko brzmi, ale co z tego wyjdzie czas pokaże.
0 kudoszbychu5511   @   17:32, 19.12.2012
Ciekawa ta informacja cieszy mnie sam fakt że produkcja będzie wyglądać dopracowanie,ale czas nam pokarze . Mam nadzieję że nie będziemy zawiedzeni
0 kudosgregory16mix   @   17:57, 19.12.2012
No to jak na razie same ogólne informacje mamy podane. W sumie zapowiada się kolejne DS tylko w nowej oprawie graficznej. Nic pozostaje czekać na jakieś konkretniejsze materiałySzczęśliwy
0 kudosdenilson   @   17:58, 19.12.2012
Wolę się jak na razie nie ekscytować tylko poczekać na suche fakty, bardziej pewne.
0 kudosFox46   @   18:49, 19.12.2012
Noo fajnie się zapowiada zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.
0 kudosKreTsky   @   21:57, 19.12.2012
Jezeli chodzi o multi, to lepiej nic niech nie zmieniaja. W DS jest to bardzo fajnie rozwiazane i lepiej niech nie psuja. Co do wyzwania zobaczymy co wyjdzie, jakos mam dziwne wrazenie, ze bedzie bardziej casualowa... No ale to tylko moje przeczucia...
0 kudosroxa175   @   14:01, 21.12.2012
Niby podali same ogólniki, ale i tak jestem dobrej myśli. Uśmiech
Dodaj Odpowiedź