Raport finansowy Electronic Arts - FIFA 13 sprzedała się w liczbie ponad 7 mln egzemplarzy

Firma Electronic Arts opublikowała raport finansowy za drugi kwartał roku fiskalnego zakończony we wrześniu.

@ 31.10.2012, 07:42
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, ps2, psp, xbox 360, wii, mob, inne, psv, ds, ds3

Raport finansowy Electronic Arts - FIFA 13 sprzedała się w liczbie ponad 7 mln egzemplarzy

Firma Electronic Arts opublikowała raport finansowy za drugi kwartał roku fiskalnego zakończony we wrześniu. W szczegółowe liczby nie będziemy się wdawać, ale firma poradziła sobie lepiej, niż w tym samym okresie roku poprzedniego.

To, co interesuje nas najbardziej, to fakt, że FIFA 13 trafiła do ponad 7,4 mln klientów, a do tej wartości nie są wliczone ściągnięcia wersji na smartfony i tablety. Bez dwóch zdań jest to ogromny sukces, jak co roku zresztą.

Battlefield 3 Premium, czyli przepustkę sieciową do znanej gry, dającą dostęp do wszystkich dodatków, broni, itd., kupiło już ponad 2 mln osób. Gra mobilna The Simpsons: Tapped Out także okazała się sukcesem. Produkcja rządziła na iOS przez 4 tygodnie, a w kulminacyjnym momencie miała 2,8 mln użytkowników dziennie. O Madden NFL 13 nawet nie wspominam, bo w Stanach ten tytuł po prostu miażdży. Nie podano dokładnych liczb, ale ujawniono, że w pierwszych dniach zanotowano 9% wzrost sprzedaży w stosunku do poprzedniej części.

Raport finansowy Electronic Arts - FIFA 13 sprzedała się w liczbie ponad 7 mln egzemplarzy

Krótko pisząc, "Elektronicy" mają się dobrze i nie zapowiada się na to, że w najbliższym czasie cokolwiek zmieni się w tej sprawie. Gratulujemy.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosroxa175   @   09:29, 31.10.2012
Szczerze mówiąc żadną z wymienionych gier nie jestem zainteresowana, ale to dobrze, że nieźle im idzie sprzedaż i oby tak dalej. Uśmiech
0 kudosMicMus123456789   @   09:30, 31.10.2012
Szkoda, że MoH nie jest na liście sukcesów ;p
0 kudosdenilson   @   11:42, 31.10.2012
Od wielu lat nie ciągnie mnie do serii FIFA. Gdyby nie silny i perfekcyjny wręcz marketing to gry z EA tak dobrze by się nie sprzedawały.
0 kudospscorpio   @   12:31, 31.10.2012
Pakują tyle kasy w marketing, więc siłą rzeczy ich produkty muszą się dobrze sprzedawać, tym bardziej a Ameryce, gdzie powiedzenie "reklama dźwignią handlu" ma 100% odzwierciedlenie w zachowaniu amerykańców Uśmiech
0 kudosdenilson   @   12:58, 31.10.2012
To jest akurat USA i tego kraju nie zrozumiemy dopóki nie będzie tam człowiek mieszkać.
0 kudosmateusz_kd   @   15:31, 31.10.2012
Nic tylko pogratulować i życzyć aby było tak dalej Uśmiech
Dodaj Odpowiedź