Konsole nowej generacji za słabe na Unreal Engine 4?
Unreal Engine to jedna z najpopularniejszych i najlepszych serii silników na rynku. Aktualnie Epic Games pracuje nad czwartą odsłoną popularnego narzędzia, mającego zrewolucjonizować branżę w dokładnie taki sam sposób, jak przed kilkoma laty zrobiła to trzecia generacja.
bat2008kam @ 22.05.2012, 08:29
Bartek "bat2008kam"
pc, ps3, xbox 360
Unreal Engine to jedna z najpopularniejszych i najlepszych serii silników na rynku. Aktualnie Epic Games pracuje nad czwartą odsłoną popularnego narzędzia, mającego zrewolucjonizować branżę w dokładnie taki sam sposób, jak przed kilkoma laty zrobiła to trzecia generacja. Problem w tym, że do wykorzystania pełni potencjału nowego silnika potrzeba nie lada specyfikacji, a okazuje się, że prototypowe konsole mają na tym polu bardzo poważne braki.
Ekipa Epic Games od jakiegoś czasu dysponuje urządzeniami kolejnej generacji i – nie ma co ukrywać – nie jest z nich zbyt zadowolona. Tim Sweeney wydał specjalne oświadczenie, w którym nakłania Microsoft i Sony do podkręcenia "bebechów" ich nadchodzących cacek, gdyż aktualne nie dysponują na tyle dużą mocą obliczeniową, by można było mówić o skoku jakościowym w porównaniu do Xboxa 360 i PlayStation 3. Niewykluczone, że szef Epica osiągnie zamierzony efekt – przed kilkoma laty skutecznie nakłonił giganta z Redmond, by ten wyposażył "trzystasześćdziesiątkę" w dwukrotnie większe zasoby pamięci RAM. Miejmy nadzieję, że branżowi potentaci nie będą patrzeć na słowa Sweeney’a obojętnie i zrobią wszystko, o co ów wizjoner prosi.
Na zakończenie mamy dla Was kilka screenów przedstawiających możliwości Unreal Engine 4:
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler