Kojima planuje coś dużego na przyszłoroczne 25-ciolecie serii Metal Gear
Dosłownie przed kilkoma dniami doszło do pewnego nieporozumienia pomiędzy panem Hideo Kojima, a prasą branżową, tudzież graczami.
bigboy177 @ 30.05.2011, 13:30
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps2, ps3, psp, xbox 360, psv, ds3
Dosłownie przed kilkoma dniami doszło do pewnego nieporozumienia pomiędzy panem Hideo Kojima, a prasą branżową, tudzież graczami. W jednym z wywiadów Kojima powiedział, że w ostatnim czasie "pracował nad czymś blisko rok, a w ciągu minuty stało się to nieistotne". Natychmiast pojawiły się spekulacje, jakoby jeden z tytułów, nad którymi pracuje słynny projektant, został anulowany. Zaczęto też zastanawiać się o jaki konkretnie tytuł chodzi. Internet już taki jest, że szybko robi się z igły widły. Nie inaczej było tym razem.
Jak się okazało, Kojima miał na myśli zupełnie coś innego, a sprostowanie przekazał w formie specjalnego podcastu. W sumie sam przekaz dosyć prosty, gdyż zawiera jedynie pytania i odpowiedzi (tak/nie). Jedną z najbardziej interesujących kwestii poruszonych w rozmowie jest przyszłoroczne 25-ciolecie premiery serii Metal Gear (oryginał trafił do sklepów w 1987 roku na MSX2 oraz NES'a). Hideo Kojima zapytany czy planuje coś z tej okazji przygotować odpowiedział krótkim, i enigmatycznym zarazem, tak. Nie zdradził o co konkretnie chodzi, ale może jest szansa na jakąś kompilację serii, czy coś w tym stylu? Chętnie bym takową zobaczył w rozdziałce HD.
Na koniec jeszcze kilka innych ciekawych sprostowań. Po pierwsze, Kojima nie będzie na targach E3 na stanowisku Microsoftu. Po drugie, nie będzie zapowiedzi Metal Gear Solid 5, ani trybu multiplayer dla Metal Gear Solid Rising. Po trzecie, nie ma planów stworzenia Metal Gear Solid 4 na NGP, a Metal Gear Solid 3 rzeczywiście zadebiutuje na NDS jeszcze w tym roku. Początkowo tylko w Japonii.
Wreszcie może będzie trochę jasności w kilku tematach. Mnie osobiście zastanawia tylko nad czym Kojima "pracował rok, a w ciągu minuty stało się to nieistotne". Tej kwestii niestety nie wyjaśniono, a jest chyba najbardziej intrygująca, prawda?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler