Rewolucyjne zmiany w FIFA 12

EA SPORTS, dywizja gier sportowych Electronic Arts Inc. , ukończyła prace nad nowym modelem fizyki zderzeń zawodników, który wprowadzi przełomowe zmiany do najpopularniejszej serii gier sportowych na świecie.

@ 27.05.2011, 16:46
pc, ps3, xbox 360, press info

Rewolucyjne zmiany w FIFA 12

EA SPORTS, dywizja gier sportowych Electronic Arts Inc., ukończyła prace nad nowym modelem fizyki zderzeń zawodników, który wprowadzi przełomowe zmiany do najpopularniejszej serii gier sportowych na świecie. Nowa fizyka zderzeń FIFA 12 realistycznie oddaje różnorodne efekty kontaktu fizycznego pomiędzy zawodnikami. Jest to jedna z wielu modyfikacji FIFA 12 dokonanych przez zespół EA SPORTS na podstawie autentycznych wydarzeń meczowych i realiów piłki nożnej.

Rewolucyjne zmiany w FIFA 12

„Zmiany, jakie zaszły w FIFA 12, to nie ewolucja, a rewolucja,” mówi Kaz Makita, producent wykonawczy serii FIFA, która w ostatnich trzech latach zdobyła ponad 136 nagród branżowych. „Chcieliśmy stworzyć najlepszą i najbardziej realistyczną wersję FIFA, a do urzeczywistnienia naszych wizji konieczne było opracowanie nowej technologii. Gracze natychmiast zauważą, a raczej poczują znaczenie nowej fizyki zderzeń zawodników dla istoty rozgrywki.”

Przełomowy model fizyki zderzeń zostanie zastosowany w wersjach FIFA 12 na PlayStation®3 i Xbox 360®. W FIFA 12 skuteczna walka o zdobycie piłki lub jej utrzymanie będzie wymagać nie tylko techniki, ale i uzyskania siłowej przewagi nad przeciwnikiem podczas bezpośredniej walki. System na bieżąco analizuje wszystkie ruchy piłkarzy podczas kontaktu fizycznego, obliczając wpływ zderzeń we wszystkich punktach stycznych na zachowanie ciała zawodników, dzięki czemu każda sytuacja może zakończyć się na wiele sposobów i zawsze wygląda naturalnie. Ruchy piłkarzy są elastyczne, zawodnicy szybciej odzyskują równowagę i cały czas pracują ciałem i rękami, aby nie dać się przepchnąć.

Rewolucyjne zmiany w FIFA 12

Wzorowane na prawdziwym futbolu ulepszenia rozgrywki sprawiają, że jest ona ciekawsza i bardziej rozbudowana. W akcjach ofensywnych precyzyjny drybling daje większe czucie piłki, a system taktyki defensywnej sprawia, że organizacja i dyscyplina w obronie są równie istotne jak w prawdziwym futbolu. Zachowaniami piłkarzy kontrolowanych przez komputer kieruje inteligencja boiskowa nowej generacji o nazwie Pro Player Intelligence, a zdefiniowany na nowo tryb kariery zawiera autentyczne scenariusze jak z życia wzięte, dodające rozgrywce głębi i realizmu.

Precyzyjny drybling umożliwia dłuższe utrzymywanie się przy piłce w ataku i ułatwia kontrolowanie tempa akcji oraz grę na ograniczonej przestrzeni. Aby zrównoważyć rozgrywkę, oprócz innowacji ofensywnych gruntownie przebudowano również mechanizm defensywy. Taktyka obronna jest teraz równie istotnym elementem strategii meczowej jak w prawdziwym futbolu. Liczy się wszechstronność w stosowaniu każdego z elementów defensywy: ustawienie, przechwyt i odbiór.

Rewolucyjne zmiany w FIFA 12

Styl gry zawodników kontrolowanych przez komputer jest zależny od ich umiejętności i preferencji. Podejmując decyzje podczas konstruowania akcji, kierują się oni również wiedzą o atutach i słabościach kolegów z zespołu. Piłkarze z ponadprzeciętnym przeglądem pola zauważają i wykorzystują więcej okazji do zagrania piłki, np. długim podaniem prostopadłym, niż inni zawodnicy: Kakà częściej dostrzeże partnera, któremu można z daleka posłać piłkę „na dobieg” i stworzyć dzięki temu zagrożenie pod bramką. Zespoły konstruują akcje ofensywne w taki sposób, aby jak najlepiej wykorzystać atuty swoich zawodników i słabe punkty przeciwnika, co sprawia, że każdy mecz ma swoją specyfikę i wygląda autentycznie.



W FIFA 12 znajdzie się zupełnie nowy tryb kariery, w którym wykorzystano autentyczne scenariusze ze świata futbolu. Na wyniki meczów wpływ będzie miał szereg elementów, jak morale zawodników, forma boiskowa i pozycja w tabeli. Gracze staną przed koniecznością podejmowania wielu decyzji w oparciu o wiele czynników, a konsekwencje dokonanych wyborów zweryfikuje boisko.

Grafika, od interfejsu po wygląd piłkarzy i stadionów, została gruntownie odświeżona, dzięki czemu mecze pulsują atmosferą wielkiego widowiska sportowego. Poruszanie się po nowym menu jest szybsze i łatwiejsze, a gracze mają do wyboru ponad 500 licencjonowanych klubów z całego świata.

FIFA 12 pojawi się w sklepach tej jesieni w wersjach na następujące platformy: PlayStation®3, Xbox 360®, Wii™, PC, PlayStation®2, Nintendo 3DS™, PSP® (PlayStation®Portable), iPhone®, iPad™, i iPod® touch.

Rewolucyjne zmiany w FIFA 12

Sprawdź także:
FIFA 12

FIFA 12

Premiera: 27 września 2011
PC, PS2, PS3, PSP, XBOX 360, WII, MOB, DS3

FIFA 12 to kontynuacja znanej serii gier piłkarskich od amerykańskiego giganta EA. Po raz kolejny poprowadzimy swój ulubiony klub lub kraj do zwycięstwa. Na gracza czeka ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudossilverkin   @   13:41, 28.05.2011
W zeszłym roku mówili, że Fifa 11 na PC będzie taka sama jak 10 na konsole.

A teraz zapowiadali identyczne na 3 platformach...
0 kudosseshs   @   13:50, 28.05.2011
Cytat: CzesiuGM
Heh, i znowu PC-towcy idą w odstawkę...
"Przełomowy model fizyki zderzeń zostanie zastosowany w wersjach FIFA 12 na PlayStation®3 i Xbox 360®."


Niestety, a liczyłem że na PC również tego "zasmakujemy"...
0 kudoslukas94mos   @   21:28, 28.05.2011
w 12 mogli by dac Mateusza Borka jako komentatora bo szpakowski sie robi juz nudny
0 kudossilverkin   @   22:13, 28.05.2011
To wtedy byłby tylko komentarz o Barcelonie.
0 kudoslukas94mos   @   22:57, 28.05.2011
czemu niby w PESie 6 bardzo fajny komentarz byl i to Borek komentowal, a Szpakowski gada o golebiach, ajak juz by mial Szpakowski zosac to mogliby poprawic te bugi w komentowaniu bo niekiedy takie pierdoly gada ze to azsie smiac chce. dlatego ja narazie gram na rosyjskim komentatorze
0 kudosbat2008kam   @   07:57, 29.05.2011
Na rosyjskim? Konsternacja

Co jak co, ja uważam, że panowie w Fifie robią kawał dobrej roboty. Borek to kiepski komentator nawet w studio, a co dopiero w grze... Zgiń przepadnij!

Błędy natomiast się zdarzają i nie jest to wina komentatorów, tylko twórców - czasami skrypt nie nadąża za komentarzem (lub na odwrót) i dlatego dane jest nam słyszeć perełki pokroju ,,świetna reakcja obrońcy'' w momencie, w którym jako napastnik odbieram przeciwnikom piłkę na ich połowie.

Co do ich gadania głupot... To tylko nadaje grze realizmu Uśmiech .
0 kudossenek323   @   11:48, 29.05.2011
dla mnie fifa jest zerem olala pc a zajela sie konsolami teraz moge mowic only PES Szczęśliwy
0 kudosbat2008kam   @   12:05, 29.05.2011
Yhym... Fifa na PC, mimo że gorsza od konsolowej (acz niewiele), przebija PES-a pod każdym względem. Prędzej dzieło Konami nazwałbym zerem, m.in. za brak dużej liczby licencji.
0 kudoslukas94mos   @   14:59, 29.05.2011
PES wygrywa tylko tym ze ma licencje UEFA
0 kudosbat2008kam   @   16:22, 29.05.2011
Ta licencja UEFY i tak nie jest w pełni wykorzystywana. Weźmy na przykład Ligę Mistrzów - święto futbolu, wielkie emocje i magia wyczuwalna w powietrzu... W PES-ie zaś zostało to wszystko potraktowane po macoszemu; nie czuć różnicy między zwykłym meczem, a finałem LM. Sam hymn i machanie logiem LM to za mało.
0 kudoslukas94mos   @   16:57, 29.05.2011
ale jakby w fifie bylo LM to by byl klimat
0 kudossubaruwrx   @   19:04, 29.05.2011
bat ma racje LM mogli bardziej wyrórznić od zwykłego ligowca
0 kudosPoint11   @   11:58, 30.05.2011
Jak zwykle na PS3 i Xbox360 będzie miazga. Na PC słabo, ale nie ubolewam bo mam te dwie konsolę i na pewno kupię Fifke Szczęśliwy
0 kudosbat2008kam   @   17:09, 30.05.2011
Aż tak słabo nie ;)
Obrażając wersję PC obrażasz jednocześnie konsolową wersję Fify 11 ;p

P.S. Ładny avatar Uśmiech . AJ Styles wymiata.
Dodaj Odpowiedź