PJ: King Kong: patronat medialny Przekroju i RMF FM
Cenega Poland ma przyjemność poinformować, że patronat medialny nad nową grą Ubisoftu - Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie w wersji na PC objęli dwaj liderzy rynku mediów w Polsce - Tygodnik Przekrój i Radio RMF FM.
Ronin @ 04.07.2006, 15:45
"Ronin"
ogłoszenie
Cenega Poland ma przyjemność poinformować, że patronat medialny nad nową grą Ubisoftu - Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie w wersji na PC objęli dwaj liderzy rynku mediów w Polsce - Tygodnik Przekrój i Radio RMF FM. Zaangażowanie tak poważnych marek w promocję gry najlepiej świadczy o jakości produktu, a już wkrótce na łamach Przekroju i antenie RMF FM pojawią się ciekawe niespodzianki dla wszystkich fanów gry i filmu o King Kongu. Przypominamy jednocześnie, że Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie w wersji na komputery PC pojawi się w sklepach w Polsce już 2 grudnia.
Gra jest efektem współpracy pomiędzy trzykrotnym zdobywcą Oscara®, reżyserem Peterem Jacksonem (twórcą trylogii Władca Pierścieni); Michelem Ancelem z Ubisoftu, twórcą Raymana® i Beyond Good and Evil™ oraz studiem efektów specjalnych Weta Ltd. Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie ma odtworzyć wyobraźnię, wizję i emocje epickiej produkcji filmowej. Gracze będą mogli zatopić się głębiej w filmowe przeżycia dzięki alternatywnym spojrzeniom na akcję i naprawdę poczuć napiętą atmosferę przygody.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler