Homefront: „Serwery dedykowane to konieczność”. Płatne multi dla posiadaczy gry z drugiej ręki.

Do premiery Homefront coraz bliżej, więc w sieci co chwilę pojawiają się nowe informacje dotyczące tej dość ciekawie zapowiadającej się produkcji.

@ 06.01.2011, 15:24
Adam "Dirian" Weber
Chwalmy Słońce!
pc, ps3, xbox 360

Homefront: „Serwery dedykowane to konieczność”. Płatne multi dla posiadaczy gry z drugiej ręki.

Do premiery Homefront coraz bliżej, więc w sieci co chwilę pojawiają się nowe informacje dotyczące tej dość ciekawie zapowiadającej się produkcji. Tym razem sprawa tyczy się trybu multiplayer. Od dłuższego czasu wiadomo, że w grze nie zabraknie znanych i lubianych serwerów dedykowanych, a twórcy postanowili ponownie tym faktem się pochwalić.

"Serwery dedykowane pełnią bardzo ważną rolę w grach pokroju Homefront. Jeżeli chcemy zapewnić graczom rozgrywkę na najwyższym poziomie, przy użyciu pojazdów, artylerii, piechoty czy walki w powietrzu na dużych mapach, to serwery dedykowane są koniecznością" - mówi Jeremy Greiner z Kaos Studios w wywiadzie udzielonym serwisowi CVG.

Graczom pozostaje cieszyć się, że wydawca Homefront nie poszedł śladem Activision, które zrezygnowało z serwerów dedykowanych w Call of Duty: Modern Warfare 2, co spotkało się z ogólnym oburzeniem i licznymi sprzeciwami.

Homefront: „Serwery dedykowane to konieczność”. Płatne multi dla posiadaczy gry z drugiej ręki.

Mamy także ważną informację dla tych osób, które najczęściej decydują się na zakup gier używanych. W każdym pudełku z Homefront znajdzie się specjalny kod, który będzie niezbędny do zabawy w trybie multiplayer. Nie byłoby tematu, gdyby nie fakt, że kupon z kodem uprawnia do zabawy w trybie wieloosobowym tylko jednego posiadacza gry, więc jeżeli kupiliśmy ją z drugiej ręki, a kod został użyty przez poprzedniego właściciela, to będziemy mieli problem. Owszem, wciąż będziemy mogli w multi zagrać, ale zamiast maksymalnego, 75-poziomu rozwoju postaci, punkty doświadczenie będą przyznawane nam zaledwie do 5 levelu. Lekarstwem na to będzie zakup nowego kodu, który będzie rozprowadzany w cenie 10$. Rozwiązanie to jest zapewne spowodowane dużym rynkiem gier używanych, przez który wydawcy tracą niemałe pieniądze. Według mnie rozwiązanie to jest całkiem uczciwe dla obu stron, ale w sieci pewnie pojawią się liczne głosy narzekania na nowe podejście THQ. Z drugiej strony, należy pamiętać, że EA od dawna stosuje z powodzeniem podobne podejście. Nie ma zatem na co narzekać.

Sprawdź także:
Homefront

Homefront

Premiera: 15 marca 2011
PC, PS3, XBOX 360

Homefront to FPS, stworzony przez twórców Frontlines: Fuel of War. Akcja przenosi nas do niedalekiej przyszłości, a konkretnie do roku 2027. Opowiada ona o wydarzeniach, ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudososkarsom   @   20:29, 06.01.2011
Według mnie to jest rozwiązanie, które może zadziałać. Ale przecież Homefront nie kosztuje znów dużo kasy. Na PC jest bardzo tani! Tylko 99zł, kiedy tytuły od EA są po 149!