Jak wygląda sprzedaż Medal of Honor, Bad Company 2 i FIFY 11?
Włodarze Electronic Arts w swoim najnowszym raporcie finansowym, odnoszącym się do drugiego kwartału obecnego roku fiskalnego, kończącego się 30 września bieżącego roku kalendarzowego, wyjawili na jakim poziomie kształtuje się sprzedaż ich największych hitów.
Lucas-AT @ 03.11.2010, 09:20
To ja
Łukasz "Lucas-AT" Matłoka
pc, ps3, xbox 360
Włodarze Electronic Arts w swoim najnowszym raporcie finansowym, odnoszącym się do drugiego kwartału obecnego roku fiskalnego, kończącego się 30 września bieżącego roku kalendarzowego, wyjawili na jakim poziomie kształtuje się sprzedaż ich największych hitów. Interesują Was cyferki? Przejdźcie zatem do akapitów poniżej.
Największym sukcesem, jak można było z łatwością przewidzieć, okazała się FIFA 11, która w sumie znalazła aż 8 milionów nabywców na wszystkich swoich platformach docelowych. Najnowsza kopanka z obozu EA Sports na osiągnięcie takiego wyniku potrzebowała trochę ponad miesiąc, licząc od dnia premiery (28 września). Świetnie sprzedało się również Battlefield: Bad Company 2, rozchodząc się w ilości 6 milionów sztuk w przeciągu ponad pół roku. Kontrowersyjne i wzbudzające różne emocje Medal of Honor dotychczas wpadło w ręce 2 milionów graczy.
W omawianym okresie czasowym EA poniosło straty w wysokości 201 milionów dolarów - to o wiele mniej niż przypuszczano. Widać tu również znaczną poprawę w porównaniu z analogicznym momentem ubiegłego roku, kiedy to ubytek kształtował się na poziomie 391 milionów. Przychody ze sprzedaży produktów wyniosły 884 miliony dolarów. Elektronicy twierdzą, że są numerem jeden na rynku konsol stacjonarnych i komputerów PC, zajmując kolejno - 25% i 27% tortu. Sukces na rynku komputerów zawdzięczają przede wszystkim rosnącemu w siłę EA Store.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler