Atlus wychodzi 'na swoje' dzięki Demon's Souls.
Demon's Souls to jedna z najbardziej zaskakujących premier ostatnich lat. Projekt nie był praktycznie w ogóle promowany, posiada niebywale wysoki poziom trudności i wcale nie jest jakiś piękny graficznie, a mimo to sprzedał się dużo lepiej niż przewidywali analityce.
bigboy177 @ 22.10.2010, 17:45
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps3
Demon's Souls to jedna z najbardziej zaskakujących premier ostatnich lat. Projekt nie był praktycznie w ogóle promowany, posiada niebywale wysoki poziom trudności i wcale nie jest jakiś piękny graficznie, a mimo to sprzedał się dużo lepiej niż przewidywali analityce. Różni spece deklarowali, iż gra winna trafić w ręce mniej więcej 75 tyś graczy na całym świecie. Ku ich zaskoczeniu i zadowoleniu wydawcy - właśnie firmy Atlus - grę zdecydowało się zakupić ponad 280 tyś osób.
Duże zainteresowanie projektem sprawiło, że wydawca zmienił swój raport finansowy. W stosunku do zeszłego roku, firma zarobiła o 25% więcej, generując zysk na poziomie 5.39 miliona dolarów, co w stosunku do zeszłorocznej straty równej $1.14 miliona, wydaje się bardzo imponujące. Zainteresowanie Demon's Souls sprawiło, że kolejny projekt firmy, zatytułowany Project Dark znalazł już wydawcę. Zadania podjęła się firma Namco Bandai. Oby tylko i tym razem było równie dobrze i, co najważniejsze, by deweloper nie przesadził z poziomem trudności. Jeśli wywindują go jeszcze wyżej, wyzwanie jakie oferował pierwowzór może ustąpić miejsca frustracji, a tego nikt by nie chciał.
Więcej na temat Demon's Souls znajdziecie oczywiście w naszej encyklopedii. A na koniec miałbym pytanie związane z grą. Zastanawia mnie jak wielu czytelników MG miało przyjemność obcować z grą oraz ilu z Was ją skończyło?
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler