Natal w kolejnej odsłonie Forza Motorsport?

Pamiętacie materiał filmowy, w którym demonstrowane były możliwości Project Natal? W jednym z jego fragmentów widać jak cała rodzina gra w jakąś bliżej nieokreśloną ścigałkę.

@ 20.01.2010, 15:51
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
xbox 360

Natal w kolejnej odsłonie Forza Motorsport?

Pamiętacie materiał filmowy, w którym demonstrowane były możliwości Project Natal? W jednym z jego fragmentów widać jak cała rodzina gra w jakąś bliżej nieokreśloną ścigałkę. Dzieciak udaje, że trzyma kierownicę, ojciec natomiast sprawuje rolę obsługi, gdy ten pierwszy zjeżdża do pit stopu. Osobiście nie mam pojęcia jak takie coś mogło by się sprawdzić w rzeczywistości, wszystko jednak wskazuje na to, że być może już nie długo się o tym przekonamy.

Producent serii Forza Motorsport zamieścił bowiem ofertę pracy, w której poszukuje managera, którego zadaniem będzie "tworzenie i rozkręcanie wysokiej jakości gier następnej generacji, wykorzystujących platformę NATAL."

Natal w kolejnej odsłonie Forza Motorsport?

Teraz pozostaje czekać, aż Microsoft zapowie coś oficjalnie. Natenczas najlepiej jednak uzbroić się w cierpliwość i mieć nadzieję, że deweloperzy nie strzelą sobie sami w nogę, rezygnując z bardziej klasycznych kontrolerów (czyt. kierownica, pad). Wszak trzeba trochę czasu by przekonać graczy do nowej technologii, tym bardziej, że wielu z Was na pewno ciężko jest sobie wyobrazić granie w ścigałkę lub strzelankę bez pada w ręce. Chyba, że się mylę...? Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie. Może lepiej będą się sprawować "różdżki" od Sony...? Wszak w ich przypadku gracz nadal trzyma w ręce kontroler.

Sprawdź także:
Forza Motorsport 2005

Forza Motorsport 2005

Premiera: 13 maja 2005
XBOX

Forza Motorsport to niezwykle realistyczna gra wyścigowa, której tak bardzo brakowało posiadaczom konsoli Xbox, wszystkie wydawane na nią gry charakteryzowały się bowiem ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosRaku90   @   23:03, 20.01.2010
Mi się to nie do końca wydaje dobre...
Mam nadzieję, że wykorzystają ją do tworzenia gier acradowych, familijnych i na tzw. domówki Uśmiech
Nie wyobrażam sobie FPS'a bądź ścigałki, gdzie wyścigi trwają kilkanaście/kilkadziesiąt minut...
Bardzo dobrze by się sprawdziło np. w boksie, do jogi jak w wii itp.
Oby się tego trzymali, a kupię Natala Szczęśliwy