F.E.A.R. 2: Project Origin nie będzie obsługiwał DirectX 10!
F. E.
bigboy177 @ 12.01.2009, 13:08
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc
F.E.A.R. 2: Project Origin to nie tylko jedna z najlepiej zapowiadających się strzelanek 2009 roku, lecz również gra, która powinna wyznaczyć kolejne standardy graficzne oraz interakcji z otoczeniem. W przypadku tego drugiego elementu raczej nie musimy się obawiać (już pierwsza część była niezwykle widowiskową i pełną efektów fizycznych zadymą), oprawa audio-wizualna może się jednak okazać słabsza niż się spodziewamy! Dlaczego ?
Według Johna O'Rorke - przedstawiciela firmy Monolith Productions, F.E.A.R. 2: Project Origin do generowania obrazu wykorzysta biblioteki DirectX 9, a nie znacznie nowocześniejsze DirectX 10! Co to oznacza dla graczy ? Prawdopodobnie mniejszą ilość efektów specjalnych oraz brak optymalizacji kodu pod kątem nowoczesnych kart graficznych, które od pewnego czasu coraz lepiej radzą sobie z przetwarzaniem poleceń w formacie DirectX 10 niż DirectX 9! Starsze biblioteki oznaczają również niższe wymagania sprzętowe - a to powinno ucieszyć większość posiadaczy blaszaków.
Według ekipy z Monolith rekomendowana konfiguracja komputera przedstawia się następująco:
Procesor: Core 2 Duo 2,2GHz / Athlon 64 X2 4400+,
Grafika: GF 8600 GTS, Radeon 2900 XT,
Pamięć: 1.5GB,
HDD: 12GB,
System: Windows XP z SP3 lub Vista z SP1.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler