Akcję w grze obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby. Oznacza to, że dwójkę bohaterów widzimy zza ich pleców. Przy czym nie kontrolujemy obojga jednocześnie, lecz raz jednego, raz drugiego. Gra decyduje za nas, kim gramy w aktualnej sytuacji, nie mamy możliwości samemu dokonywać wyrobu.
Otaczający gracza świat, oraz wszystkie postaci wyglądają całkiem przyjemnie. Tekstury nałożone na wszystkie obiekty są dobrej jakości, a animacja postaci jest płynna i realistyczna. Niestety większość lokacji jest wykonanych bez polotu i charakteru. Mamy wrażenie spacerowania po hermetycznych korytarzach oraz pokojach. Autorzy po prostu na szybkiego modelowali pomieszczenia, nie przywiązując zbytniej uwagi do szczegółów.
Nieco lepiej prezentuje się muzyka oraz dźwięk. Szczególnie dobrze słucha się kawałków podczas rozwiązywania zagadek logicznych. Idealnie oddaje ona klimat zabawy i świetnie pasuje do rozgrywki. Niestety w trakcie dialogów nie usłyszymy głosów aktorów znanych z filmowej wersji Kodu Da Vinci.
Powracając do zadanego na początku pytania, muszę niestety stwierdzić, że Kod Da Vinci jest grą przyjemną, lecz nie pozbawioną błędów. Jeśli posiadacie wystarczającą cierpliwość aby przeboleć niedopracowany system walki, nie będziecie zwracać uwagi na średnią jakość grafiki, i macie do wydania zbyt dużą ilość kasy, gra powinna przykuć do monitora na co najmniej dziesięć godzin. Program nie jest fenomenalny, lecz zapewnia przyjemną rozrywkę.
Dobra |
Grafika: |
Dobry |
Dźwięk: |
Dobra |
Grywalność: |
Dobre |
Pomysł i założenia: |
Dobra |
Interakcja i fizyka: |
Słowo na koniec: |
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler