Uzbrojenie w Battlefield: Bad Company 2.


bigboy177 @ 21:54 04.03.2010
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!



Następna grupa broni to pistolety maszynowe i karabinki. Są one przydatne najczęściej w walce na bliskie odległości oraz w przypadku zamkniętych przestrzeni. Oczywiście studio DICE także tutaj oddaje w nasze ręce sporo świetnego arsenału, wśród którego znajdujemy słynne konstrukcje, takie jak choćby SCAR czy UZI.

AKS74u – karabinek rosyjskiego pochodzenia stworzony specjalnie dla załóg czołgów, pilotów helikopterów oraz jednostek Specnazu. Jak sama nazwa wskazuje, konstrukcja oparta została na słynnym AK 74, charakteryzuje się jednak mniejszymi rozmiarami, pozwalającymi na sprawniejsze użytkowanie w zamkniętych przestrzeniach.

SCAR – broń skonstruowana przez FN Herstal na zlecenie rządu Stanów Zjednoczonych. Jest to karabinek modułowy, o bardzo zaawansowanej konstrukcji, małym rozmiarze i dużej skuteczności. Do armii trafia on mniej więcej od 2007 roku, a wcześniej przez kilka lat był testowany jako prototyp.



UZI – bez wątpienia najsłynniejsza tego typu konstrukcja w historii zbrojeń. Za powstanie UZI odpowiedzialny jest izraelski konstruktor Uziel Gal, od którego pochodzi nazwa pistoletu. Wciąż produkowany, charakteryzuje się dużą niezawodnością, małymi rozmiarami, niską wagą oraz szybkostrzelnością. W produkcji od 1956 roku.

Kolejna grupa to mój ulubiony rodzaj broni – karabiny snajperskie. W tej kategorii także znajdujemy gamę genialnych konstrukcji, które od wielu lat wspierają żołnierzy na wszystkich frontach. W Bad Company 2 nie mogło ich zatem zabraknąć.

M24 – amerykański powtarzalny karabin wyborowy. Powtarzalny, czyli nie ma konieczności każdorazowego przeładowania po oddaniu strzału. Konstrukcja została opracowana w Remington Arms i jest wykorzystywana od 1987 roku, aż do dnia dzisiejszego.

SWU – rosyjski karabin snajperski, który niestety nigdy nie był wykorzystywany przez armię. Podobnie jak M24 nie wymagał każdorazowego przeładowania po oddaniu strzału. Charakteryzował się dużą celnością oraz świetną optyką. Po długiej fazie prototypu trafił on do rosyjskich jednostek specjalnych: MWD i FSB.



WSS Wintoriez – znowu rosyjska konstrukcja, stanowiąca odpowiedź na coraz popularniejsze kamizelki kuloodporne. Pocisk karabinu zawiera rdzeń z węglika wolframu i waży 16 gramów, co sprawia, że jest w stanie przebić nawet najnowocześniejszą kamizelkę kuloodporną; jego zasięg to 300-400m. Początki karabinu sięgają drugiej połowy lat 80-tych poprzedniego stulecia. Obecnie korzystają z niego głównie jednostki Specnazu.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   17:38, 30.03.2010
Całkiem niezły arsenał
0 kudosMessi3215   @   15:55, 29.12.2010
Pierwszy raz w grze spotkałem się z M16 właśnie w Bad Company 2 w 1 nie grałem. No ale fajna kolekcja jest w tej grze.