Uzbrojenie w Battlefield: Bad Company 2.


bigboy177 @ 21:54 04.03.2010
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!



Druga kategoria to karabiny szturmowe czyli podstawa dzisiejszej armii, oddziałów specjalnych oraz agencji ochrony. To właśnie z ich pomocą jednostki SWAT odbijają zakładników i walczą z terrorystami. Duża siła ognia oraz odpowiednio dobrane możliwości i rozmiary zapewniają znaczną mobilność oraz skuteczność, niezależnie od sytuacji!

Pośród karabinów szturmowych znajdujemy między innymi:

AEK971 – rosyjską konstrukcję Siergieja Kokszarowa. Broń powstała jako konkurencja dla AK-74 i charakteryzuje się dużą szybkostrzelnością oraz precyzją. Zmniejszony odrzut zapewnia wysoką celność.

AN94 – kolejne rosyjskie cacko, tym razem opracowane przez Zakłady Mechaniczne w Iżewsku. Karabin produkowany jest od ponad 17 lat i wciąż bezbłędnie sprawdza się w działaniach zbrojnych.



AUG – austriacki produkt z 1978 roku. Nie dajcie się jednak zwieść jego leciwemu wiekowi. Powstała w fabryce Steyr-Mannlicher konstrukcja nadal jest jedną z najbardziej wytrzymałych i najlżejszych w historii uzbrojenia.

M16 – tego karabinu nie trzeba przedstawiać chyba żadnemu graczowi. Znajdujemy go praktycznie w każdej grze i stanowi podstawę uzbrojenia armii amerykańskiej. Ciągle udoskonalany, charakteryzuje się dużą niezawodnością i precyzją, a także stosunkowo małą wagą.



XM8 – eksperymentalny karabin, który tak naprawdę nigdy nie trafił do regularnej armii. Konstrukcja powstała w Stanach Zjednoczonych i była testowana w latach 2003-2005. Pod koniec roku 2005 projekt został anulowany ze względu na spory między rządem USA, a kontraktorami.

W kategorii karabinów maszynowych prym bez wątpienia wiedzie M60, aczkolwiek deweloper wrzucił do Bad Company 2 także wiele innych konstrukcji, które w przeciągu ostatnich kilkudziesięciu lat służyły żołnierzom z całego świata:

M249 – belgijska machina, której produkcja rozpoczęła się w 1982 roku i nadal cieszy się ona dużą popularnością. Szczególnie ze względu na szybkostrzelność oraz pojemny magazynek.

MG36 – tworzony przez Heckler & Koch karabin maszynowy MG36 jest jedną z najbardziej zaawansowanych konstrukcji tego typu. Broń powstała w 1996 roku i do dnia dzisiejszego wykorzystują ją żołnierze z całego świata. Jedną z najważniejszych jej cech jest zaawansowany wizjer optyczny, przy pomocy którego znacznie łatwiej jest namierzyć potencjalnego wroga.



PKM – rosyjski karabin maszynowy, wyprodukowany w połowie lat 60-tych poprzedniego stulecia. Jego konstruktorem jest słynny Mikhail Kalashnikov. PKM korzysta ze specjalnych pasów amunicji, które można dowolnie ze sobą łączyć praktycznie eliminując potrzebę przeładowywania. Broń można nieść, jak również zamontować na jakimś pojeździe, tudzież podporze, zwiększając w ten sposób jej celność.

XM8 LMG – listę kończy konstrukcja, oparta na eksperymentalnym XM8. Niestety XM8 LMG również nigdy nie trafił do armii, pozostając jedynie na etapie prototypu.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   17:38, 30.03.2010
Całkiem niezły arsenał
0 kudosMessi3215   @   15:55, 29.12.2010
Pierwszy raz w grze spotkałem się z M16 właśnie w Bad Company 2 w 1 nie grałem. No ale fajna kolekcja jest w tej grze.