Infamous vs. PROTOTYPE PS3
bigboy177 @ 02:06 28.06.2009
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
.:: Coś dla oka! ::.
Infamous: Infamous działa na bardzo zaawansowanym silniku graficznym. Generuje on ogromne otwarte przestrzenie, pełne detali budynki oraz dziesiątki przeciwników na ekranie bez żadnych kłopotów. Okazyjne zwolnienia płynności animacji można deweloperom wybaczyć bowiem prezencja tytułu stoi na niezwykle wysokim poziomie. Każdy budynek pokryto wysokiej jakości teksturami, podczas wspinaczki widzimy wystające kraty, okna, klimatyzacje, rury, a nawet pojedyncze cegły i parapety. Ilość detali jest oszałamiająca nie tylko w otaczającym nas świecie, lecz również na wszystkich postaciach. Bardzo dobrze przygotowana została także animacja głównego bohatera oraz jego przeciwników. Silnik Infamous w pełni wykorzystuje możliwości konsoli PLAYSTATION 3.
PROTOTYPE: PROTOTYPE nie jest szczególnie łaskawy dla oka. Budynki to zwykłe prostokątne kostki, pokryte słabej jakości teksturami, efekt popup jest bardzo powszechny, miasto wykonano bez inwencji twórczej, a modele przeciwników pozostawiają wiele do życzenia. Deweloper zdecydował się obniżyć jakość wizualną gry tylko po to, by wrzucić na ulice większą liczbę ludzi oraz samochodów. Osobiście wolałbym żeby postawiono na jakość, a nie ilość. Wówczas wszystkie elementy graficzne zrealizowano by równie dobrze jak postać głównego bohatera. Jego wygląd oraz animacja są bowiem najwyższych lotów.
Infamous
8/10
8/10
PROTOTYPE
6/10
6/10
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler