Infamous vs. PROTOTYPE PS3
bigboy177 @ 02:06 28.06.2009
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
.:: Misje. ::.
Infamous: Infamous pełne jest zróżnicowanych zadań głównych oraz misji pobocznych, które przygotowano w taki sposób aby nie powielać w kółko tego samego schematu. Praktycznie każde zlecenie jest odmienne i świetnie wplecione w opowiadaną historię. Gra nie zmusza nas do bezsensownego biegania z jednego krańca mapy na drugi, tylko po to by zdobyć jakiś skrawek informacji. Pośród dziesiątek zadań znajdujemy między innymi misje polegające na eskortowaniu więźniów, eliminowaniu istotnych wrogów, ochronie pasażerów pociągu czy też obronie zrzuconych przez wojsko zapasów żywności. Questy są wciągające i dobrze skonstruowane, przez co rozgrywka pochłania nas na około 30 godzin!
PROTOTYPE: PROTOTYPE, podobnie jak Infamous oferuje zadania główne oraz misje poboczne. Niestety questy są zdecydowanie zbyt bardzo rozciągnięte w terenie i najczęściej polegają na tym samym. W większości z nich musimy dotrzeć do jakiegoś punktu, wchłonąć określoną osobę i następnie dewastować otoczenie. Zadania poboczne przebiegają w prawie identyczny sposób, z tą różnicą, iż są one krótsze i zbudowane z jednego etapu. Prócz zadań fabularnych mamy w grze także swego rodzaju wyzwania, podczas których musimy przelecieć określoną odległość lub też zatłuc pewną ilość przeciwników, za pomocą dostarczonej broni. Jako, że większość zleceń ogranicza się do tego samego, po pewnym czasie zaczynają się one robić nużące. W takim momencie warto zrobić przerwę i powrócić do rozgrywki dopiero po kilku godzinach.
Infamous
10/10
10/10
PROTOTYPE
7/10
7/10
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler