Need for Speed: Undercover vs. Midnight Club: Los Angeles Xbox 360
bigboy177 @ 02:04 07.12.2008
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
.:: Grafika... ::.
Need for Speed: Undercover: Silnik graficzny, na którym działa Need For Speed: Undercover nie jest zbyt potężnym narzędziem. Z jakiegoś dziwnego powodu, deweloper postanowił obniżyć ogólną prezencję tytułu poprzez zastosowanie niższej jakości tekstur, rezygnację z wygładzania krawędzi oraz obniżenie ilości wielokątów, z których zbudowane są modele w grze. Co gorsza, jeśli grę wykastrowano w celu poprawy płynności animacji, zabieg się niestety nie udał. Ilość generowanych na ekranie klatek często spada do poziomu, przy którym widzimy pokaz slajdów.
Midnight Club: Los Angeles: Midnight Club: Los Angeles korzysta ze zmodyfikowanego silnika graficznego GTA IV. Miasto jest ogromnych rozmiarów i co najważniejsze, ilość detali jest po prostu niewiarygodna. Modele samochodów również prezentują się bardzo dobrze, a zwolnienia animacji, pomimo wielu przechodniów oraz innych maszyn, praktycznie nie występują. Jedyne co mogłoby ulec poprawie w kolejnej edycji serii to rozdzielczość tekstur oraz ilość wielokątów, z którym zbudowane są fury. NFS chwali się ładniejszymi autami, MCLA zawiera natomiast znacznie przyjemniejsze, bardziej szczegółowe i tętniące życiem miasto.
Need for Speed: Undercover
7/10
7/10
Midnight Club: Los Angeles
8/10
8/10
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler