Call of Duty: Ghosts (PC)

ObserwujMam (53)Gram (13)Ukończone (36)Kupię (9)

przycinanie dźwięku przy cutscenkach - Call of Duty: Ghosts (PC)

Dodał shuwar   @   18:56, 14.01.2017

Mam problem z przycinającym się dźwiękiem przy cutscenkach podczas ładowania.

Wygląda to dziwnie, bo wszystko jest ok, do czasu gry pasek postępu wskazuje ładowanie. Gdy tylko ładowanie zostaje ukończone wideo odtwarzane jest nadal płynnie ale dźwięk (mowa i muza) już z czkawką.

Ktoś miał coś takiego?

Dodaj Odpowiedź
Odpowiedzi:
1 kudosdabi132   @   19:44, 14.01.2017
Spróbuj zmienić częstotliwość próbkowania dźwięku w ustawieniach swojej karty dźwiękowej na 48000 Hz (może pomóc, ale nie musi), ewntualnie wyłącz nakładkę Steam w grze: Steam -> Ustawienia -> W grze -> odznaczasz opcję "Wyłącz nakładkę Steam podczas gry", zainstaluj najnowsze sterowniki do karty graficznej, popróbuj z wyłączeniem Vsync, a na koniec jak te czynności nie pomogą zmniejsz priorytet procesu COD z wysokiego (jeśli taki jest) na normalny w menadżerze zadań: Zakładka Szczegóły -> Proces związany z CoD'em -> prawy przycisk myszy i wybierz "Ustaw priorytet" -> Normalny.
0 kudosshuwar   @   08:05, 15.01.2017
Dzięki za odpowiedź. Popróbuję z wyłączeniem synchronizacji.

Poszukałem na necie i okazuje się, że nie ja jeden mam z tym problem. Jako rozwiązanie wskazują właśnie na VSynch. A oto cytat od twórców:

" There is a known memory leak issue with the pc version ". Wynika z tego, że dobrze wiedzieli, że mają wyciek pamięci w cutscenkach i to już w 2011 roku. Do tej pory patcha nie wypuścili. Oj nie ładnie Dumny

0 kudosdabi132   @   09:00, 15.01.2017
Dlatego ja wybrałem wersję na Xbox 360 ;). Od jakiegoś czasu wersje PC CoD'a są olewane.
0 kudosshuwar   @   17:29, 15.01.2017
Problem rozwiązany. Nie wiem co dokładnie pomogło, ale wykonałem 2 czynności:
Wyłączyłem Steam podczas gry oraz synchronizację VSynch. Myślę, że to ostatnie miało kluczowe znaczenie.

Dzięki.