Nibiru: Wysłannik Bogów (PC)

ObserwujMam (57)Gram (13)Ukończone (10)Kupię (4)

Poradnik do Nibiru: Wysłannik Bogów (PC)


Ogidogi @ 01:09 03.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Po obejrzeniu animacji, która jest delikatnym wprowadzeniem w fabułę gry, znajdziesz się na moście w Pradze. Podejdź do malarza i porozmawiaj z nim, ponieważ potrzebuje czasu na dokończenie portretu, spróbuj porozmawiać z turystą. Wróć do malarza i wypytaj go Barborę, dowiesz się o tajemniczym mężczyźnie który śledził kobietę. Wypytuj tak długo, aż dowiesz się, że dziewczyna zostawiła coś przy pomniku. Podejdź do rzeźby Św. Tomasza i przyjrzyj się jej, znajdziesz tam karteczkę z informacja od Barbory. Po przeczytaniu jej, zadzwoń z komórki do profesora. Podczas rozmowy dowiesz się gdzie mieszka kobieta z którą miałeś się spotkać, udaj się więc do jej mieszkania.

Po przybyciu na miejsce, spróbuj wejść do środka, nie uda Ci się gdyż drzwi są zamknięte. Spróbuj ponownie, tym razem Twoim oczom ukaże się domofon.



Pierwsze wciśnij przycisk, przy którym widnieje nazwisko B.Kańska, nikt się nie odezwie, dlatego spróbuj jeszcze raz. Niestety próby te będą bez owocne, teraz dzwoń do rożnych ludzi tak długo, aż ktoś Cię wpuści. Obejrzyj dokładnie skrzynki na listy, znajdziesz tam numer mieszkania Barbory.
Użyj windy, żeby wyjechać na pierwsze piętro, kiedy staniesz przed drzwiami mieszkania, użyj dzwonka. Ktoś w środku zgasi światło, spróbuj więc dwa razy zapukać do drzwi. To również nie pomoże, inną drogą do mieszkania jest strych, drzwi znajdują się zaraz na prawo od mieszkania. Niestety pierwsze trzeba zdobyć klucz, obejrzyj jeszcze gaśnicę i zjedź windą na dół. Obejrzyj tablice ogłoszeń, tą która znajduje się tuż przy wejściu do budynku. Dowiesz się, że klucz na strych znajduje się na pierwszym piętrze, wsiadaj więc do windy i gdy dotrzesz na górę, poszukaj klucza za kartką wiszącą koło gaśnicy. Udaj się na strych. W środku, po stronie gdzie stoi regał, znajduje się włącznik światła, użyj go. Z wiadra weź szmatę, a ze ściany linę. Podejdź do szafy i usuń cegły z pod nogi, w ten sposób szafa wywróci się, a Ty uzyskasz dostęp do okna. Do dziury w podłodze wpadnie kulka, weź ją, a następnie owiń rękę w szmatę i wybij okno. Powtórz tą czynność, aby usunąć pozostałe kawałki szkła. Przywiąż linę do słupa podtrzymującego strop i wyjdź przez okno.

Zostaniesz ogłuszony, lecz gdy się ockniesz, podnieś torebkę leżącą koło stołu i zajrzyj do niej, a znajdziesz tylko identyfikator. Wejdź do łazienki, przyjrzyj się denatce oraz śladom krwi w umywalce. Zapamiętaj również imię kota siedzącego na koszu. Wróć do pokoju i podejdź do komputera. Jako hasło wpisz FELIX(imię kota), dostaniesz się dzięki temu do cennych informacji.
Po krótkiej konwersacji z profesorem oraz wymknięciu się policji przez okno, znajdziesz się na dole. Wyjdź z budynku.

Dotrzesz przed budynek w którym pracowała Barbora. Udaj się w prawo, znajduje się tam biuro, a przy nim pijak leżący na ławce. Teraz idź w lewo, znajdziesz tam kiosk. Spróbuj iść w kierunku szlabanu, po chwili przeszkodzi Ci dziecko bawiące się petardami. Porozmawiaj z nim i zaproponuj mu szklaną kulkę w zamian za petardy. W kiosku kup zapałki i wróć przed budynek w którym pracowała kobieta. Wejdź do środka i porozmawiaj ze strażnikiem, pokaż mu przepustkę. Niestety nie dostaniesz się w ten sposób do środka, wróć się do dziadka siedzącego na ławce, spróbuj z nim porozmawiać. Ponieważ ten nie zwróci na Ciebie uwagi, użyj na nim petard pozmawiaj z nim jeszcze raz. Człowiek ten pomoże Ci w zamian za butelkę wina. Udaj się do pijaka leżącego na ławce przed biurem, porozmawiaj z nim, ten poprosi Cię o paczkę papierosów. Udaj się do kiosku i kup papierosy i wino w kartonie. Daj biedakowi paczkę papierosów i poproś go o jedna z pustych butelek. Przelej wino z kartonu do butelki i daj je dziadkowi, ten da Ci kartę dzięki której dostaniesz się do środka. Wejdź ponownie do budynku, pokaż przepustkę strażnikowi. Kiedy Cie wpuści udaj się do windy.

Kiedy znajdziesz się już na dole, użyj na czytniku karty którą znalazłeś w torebce. Przeszukaj kwiatek, znajdziesz kluczyk. Podejdź do biurka, użyj kluczka na szufladzie i weź z niej stempel. Na biurku stoi zdjęcie Felixa, przesuń je i weź strugaczkę, zabierz również ołówek. Naostrz ołówek za pomocą strugaczki i użyj ołówka na notatniku. Weź kartkę, znajduje się na niej kod do windy z dokumentami. Użyj komputera, wpisz hasło XILEF ( ponieważ zdjęcie jej kotka jest do góry nogami), podejdź do drukarki i weź wydrukowany raport. Użyj stempla na świeżo wydrukowanym dokumencie, po czym wyjdź z pokoju. Podejdź do windy i użyj karty ID na czytniku, po czym użyj kartki z kodem na urządzeniu. Weź dokumenty, przeczytaj je i wyjdź z budynku. Udaj się do biura, tego koło którego leży pijak.

W środku porozmawiaj z sekretarką, poproś ją o wizytówkę i wyjdź z budynku. Po chwili wróć i poproś ją jeszcze raz, kiedy i to nie pomoże, przyjrzyj się jej i wyjdź z biura. Obejrzyj wizytówkę i wypytaj żebraka o tą kobietę. Dowiesz się, że jeździ do pracy srebrnym mercedesem, podejdź do niego i zobacz jaki ma numer rejestracyjny. Następnie użyj wizytówki na telefonie komórkowym i poczekaj aż wyjdzie z budynku. Wejdź do środka i udaj się do pokoju dyrektora, ten po krótkie rozmowie wyda Ci przepustkę.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Nibiru: Wysłannik Bogów (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosfatter   @   14:12, 31.08.2009
Opis jest błędny w zagadce z kulkami. Proszę o napisanie nowego poradnika.
0 kudosTML   @   20:27, 29.05.2010
haha, na pudełku oryginalnym jest "Posłannik Bogów"
A w grze jest "Wysłannik" brawo za błąd !