Hopkins FBI (PC)

ObserwujMam (30)Gram (22)Ukończone (12)Kupię (6)

Poradnik do Hopkins FBI (PC)


Ogidogi @ 11:49 02.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

W środku włóż do kontaktu wtyczkę, następnie pociągnij dźwignię i wciśnij przycisk przy projektorze. Wróć na dół i wejdź do sali kinowej. Zobaczysz następną kobietę przy której jest kolejna zagadka. Teraz jedź na strzelnice. Wejdź do stanowiska 5 i strzel 5 razy do celu. Użyj dźwigni w celu przybliżenia tarczy i zdjęcia jej. Okaże się, że zastrzeliłeś Samantę. Weź klucz i kasetę wideo. Jedź do domu samanty i obejrzyj kasetę, następnie udaj się do biura. W biurze idź do jej pokoju i otwórz znalezionym kluczem szufladę. W środku jest kartka z hasłem do komputera. Użyj komputera, wcześniej wpisując hasło (328MHZA) i przeglądnij akta. Idź na górę do szefa i opowiedz mu o wszystkim, ten kupi Ci bilet na Kondora. Jedź na lotnisko pogadaj z pilotem i w ten sposób znajdziesz się na wyspie. Na plaży przesuń muszelkę i podnieś pieniądze. Idąc w lewo natrafisz na turystów, porozmawiaj z nimi o fabryce i zagraj z nimi w karty, dając im pieniądze. Wygrasz 75 dolarów. Weź łopatę, teraz udaj się do sklepu i za wygraną w karty kup sobie wędkę. Idź na plaże i przy pomocy łopaty, spróbuj wykopać robaka z piasku. Jeżeli zrobisz to trzy razy, zdobędziesz robaka, którego nabij na wędkę i idź na molo. Złów rybę. Udaj się teraz przed wejście fabryki. Nie będziesz mógł się dostać do środka, ale to tylko przez chwilę. Rzuć kotu rybę, a po krótkiej akcji z psem naukowiec będzie musiał iść do pralni. Idź z nim do baru, porozmawiaj z nim i wrzuć mu do picia tabletki nasenne. Kiedy ten zaśnie weź kwit do pralni i udaj się tam. Użyj kwitu, żeby odebrać płaszcz naukowca. Przeszukaj płaszcz, a znajdziesz kartę wstępu do fabryki. W środku porozmawiaj z sekretarką i udaj się do windy po prawej, tą wyjedź na pierwsze piętro. Wejdź do pierwszego pokoju, przeszukaj biurko, a znajdziesz zapałki. Teraz udaj się do następnego pokoju, tam przeglądnij akta i weź spinacz którym są spięte. Wróć do windy i wyjedź na czwarte piętro. Wejdź w drzwi po lewej i zabierz rękawiczki leżące tuż obok rośliny. Wróć do windy i jedź na drugie piętro. Załóż rękawice i wyjmij z gniazdka wtyczkę, ciągnąc kabel. Zamiast niej włóż spinacz. Wejdź do pokoju i przy pomocy zapałek, podpal kosz na śmieci. Wsiądź do windy i jedź na trzecie piętro, w pokoju strażnika znajdziesz kartę magnetyczną. Weź ją i wróć do winy. Włóż kartę do do otworu na panelu kontrolnym windy. Kiedy znajdziesz się w pomieszczeniu, włóż kartę do terminala i wsiądź na pokład łodzi podwodnej. Łodzią płyń kolejno:
Góra, Góra, Prawo, Góra, Góra, Lewo, Góra. W ten sposób dostaniesz się do tajnej bazy. Od razu zostaniesz zamknięty. Przeszukaj kosz w swojej celi, znajdziesz pierścionek z brylantem. Za pomocą tej biżuterii odbij środkową wiązkę lasera. Dostaniesz się do sąsiedniej celi, gdzie jest trumna. Wejdź do niej, a zostaniesz przeniesiony do kostnicy. W kostnicy weź butelkę oraz niebieską fiolkę. Przeszukaj wiszącą półkę, a znajdziesz strzykawkę. Obejrzyj sobie ciała znajdują ce się w tym pomieszczeniu. W drugim pojemniku znajduje się ciało Samanty. Wciśnij przełącznik, a zostanie ona przeniesiona do innego pomieszczenia. Wyjdź z pomieszczenia. Teraz mini gierka w której chodzisz i zabijasz przeciwników. CTRL to strzał, SPACJA to otwieranie drzwi. Aby ułatwić wam odnalezienie sektorów zamieszam małą mapkę.


Idź do sektora 2 czyli do pomieszczenia z turbinami. Musisz pchnąć przyciski na obu panelach, aby turbiny przestały działać. Wypij zawartość niebieskiej fiolki, a następnie wstaw do środkowego cylindra pojemnik z gazem. Wciśnij ponownie przyciski aby uruchomić proces gazowania całej bazy. Teraz idź do laboratorium, czyli sektora 1A. Użyj strzykawki aby pobrać sobie krew, następnie to co uzyskasz wstaw do otworu w maszynie. Tak powstanie Twój klon, które niestety od razu umrze pod wpływem gazu. Akcja przeniesie się do nieba. Porozmawiaj z człowiekiem z wbitym nożem, czy nie dałby Ci tego narzędzia. Idź w prawo aż dojdziesz do łazienek, tam znajdziesz Samante. Porozmawiaj z nią i zaproponuj powrót na ziemię. Przełącz teraz na tego w bazie, udaj się nim do pokoju wskrzeszeń. Wciśnij przycisk przy prawym urządzeniu, a Samanta wróci do żywych. Teraz pojedynczo, przeprowadź bohaterów do pomieszczenia z kopułami. Wciśnij jeden guzik i każ zrobić to samo Samancie z drugim, dzięki temu otworzy się przejście do tunelu. Wróć jeszcze na chwilę do nieba i przetnij kabel od transportera. Wejdź do tunelu i to już koniec tej bardzo emocjonującej przygody.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Hopkins FBI (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?