Jade Raymond dołącza do Electronic Arts, będzie pracować przy marce Star Wars
Jade Raymond to jedna z kluczowych postaci odpowiedzialnych za powstanie serii Assassin's Creed. Kobieta postanowiła odejść jednak z Ubisoftu i zająć się prowadzeniem całkiem nowego studia dla Electronic Arts.
bigboy177 @ 14.07.2015, 11:36
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360, wiiu, ps4, xbox one
Jade Raymond to jedna z kluczowych postaci odpowiedzialnych za powstanie serii Assassin's Creed. Kobieta postanowiła odejść jednak z Ubisoftu i zająć się prowadzeniem całkiem nowego studia dla Electronic Arts.
Branża growa to bezustanne zmiany i przetasowania. Przykładem tego niechaj będzie Jade Raymond. Słynna projektantka jakiś czas temu postanowiła odejść od swojego dotychczasowego pracodawcy, firmy Ubisoft, i zająć się tworzeniem gier dla Electronic Arts. Jade przejmie kontrolę nad zlokalizowanym w kanadyjskim Montrealu studiem Motive.
Na chwilę obecną nie znamy konkretnych planów ekipy, niemniej jednak z informacji jakie dotarły do nas od Electronic Arts wynika, że Motive opracowywać będzie gry związane z marką Gwiezdnych Wojen. Całkiem nowe, trzeba podkreślić.
"Jestem podekscytowana, że pierwszy duży projekt, nad którym będziemy pracować w Montrealu posiada Amy, jako kreatywnego dyrektora. Szansa pracy z nią oraz ekipą Visceral, jak również zabawa w uniwersum Gwiezdnych Wojen, to coś, co trafia się raz w życiu", powiedziała Raymond.
Amy, o której mowa powyżej, to Amy Hennig, która jakiś czas temu odeszła z Naughty Dog i wstąpiła w szeregi Visceral Games. Co uda się Paniom przygotować? Przekonamy się za jakiś czas. Może być jednak bardzo ciekawie!
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler