Star Wars: Battlefront 2015 (PC)

ObserwujMam (27)Gram (7)Ukończone (2)Kupię (5)

Star Wars: Battlefront - wrażenia z wersji beta PC - komentarze

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
" że coś pójdzie nie tak."

Ale już nie idzie tak, po pierwsze w mapce z AT-AT czy jakoś tak tam brak jakiegokolwiek balansu, rebelianci obrywają po dupie jak nie wiem co, grałem 3-4 mecze na równych serwerach (co mecz wyłączałem i wrzucało mnie na inny serwer) i tam naprawdę imperium ma sporą przewagę szczególnie w końcowych etapach.
Jakby tego było mało nawet bardzo zgrana grup[a ma ciężko odeprzeć atak imperium.
Plusem jest fakt że często mylą się strony i nie raz udało mi się wbić w ekipę wroga , na zasadzie że nie zwracali na mnie uwagi a ja śmiało z pośród 6-8 chłopa mogłem utłuc z 2-3 nim ci zareagowali.

Co do plusa że otrzymamy kompletną sieciową strzelankę. Otóż to już widać że tak nie będzie, w grze będzie raptem 8 mapek, a zapewne resztę zawartości czyli 2x tyle map będzie rozłożona na 4-5 DLC.
Klimat gwiezdnych wojen naprawdę czuć i jest tutaj bardzo na plus, ale widać że DICE ma większe doświadczenie w tworzeniu militarnych strzelanek aniżeli w tworzeniu Space Shooterów z jakiegoś uniwersum.
Zwłaszcza brak tego balansu i dla drużyny rebeliantów to naprawdę nierówne starcie. To jest jeden z dowodów że DICE chyba nie za bardzo wiedzieli jak on ma wyglądać, i jak ma przebiegać samo starcie a już tym bardziej by były wyrównane szanse.



Offline
Romeus //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 211 / 400) lvl 7 ]0 kudos
U mnie chodzi płynnie (poza serwerami, z których potrafi nagle wywalić). Grafika "filmowa" robi wrażenie, klimat "Gwiezdnych Wojen" jest, ale podzielam wątpliwości Shuwara. To będzie - zgoda, bardzo efektowny - ale kolejny sieciowy shooter (bo tryb singlowy polegający na odpieraniu kolejnych fal jest moim zdaniem dość nudny). A ja - jako już "sędziwy" gracz :-)) - chciałbym czegoś więcej. Dlatego "Battlefronta" kupię dopiero po jakiejś przecenie i będę w niego pykał od czasu do czasu jak w "Battlefielda" i "CoD-a".

Offline
Romeus //grupa Wojownicy RPG » [ Wojownik (exp. 211 / 400) lvl 7 ]0 kudos
Cytat: Pijany82
Gra wygląda miodnie i fajny klimat,dźwięki fajnie odwzorowane,ale jak zobaczyłem wymagania gry to ręce mi opadły i nie tylko ręce. Dałem sobie spokój,a szkoda bo czegoś takiego mi brakowało.


Wymagania rekomendowane są z księżyca. Ta gra spokojnie chodzi na średniej klasy pecetach w standardowym "Full HD". Ściągnij i spróbuj, a się przekonasz.

Offline
Pietek=) //grupa Stara Gwardia » [ Final Hamster (exp. 7000 / 7200) lvl 12 ]0 kudos
Cytat: Fox46
" że coś pójdzie nie tak."

Ale już nie idzie tak, po pierwsze w mapce z AT-AT czy jakoś tak tam brak jakiegokolwiek balansu, rebelianci obrywają po dupie jak nie wiem co, grałem 3-4 mecze na równych serwerach (co mecz wyłączałem i wrzucało mnie na inny serwer) i tam naprawdę imperium ma sporą przewagę szczególnie w końcowych etapach.
Jakby tego było mało nawet bardzo zgrana grup[a ma ciężko odeprzeć atak imperium.
Plusem jest fakt że często mylą się strony i nie raz udało mi się wbić w ekipę wroga , na zasadzie że nie zwracali na mnie uwagi a ja śmiało z pośród 6-8 chłopa mogłem utłuc z 2-3 nim ci zareagowali.

Co do plusa że otrzymamy kompletną sieciową strzelankę. Otóż to już widać że tak nie będzie, w grze będzie raptem 8 mapek, a zapewne resztę zawartości czyli 2x tyle map będzie rozłożona na 4-5 DLC.
Klimat gwiezdnych wojen naprawdę czuć i jest tutaj bardzo na plus, ale widać że DICE ma większe doświadczenie w tworzeniu militarnych strzelanek aniżeli w tworzeniu Space Shooterów z jakiegoś uniwersum.
Zwłaszcza brak tego balansu i dla drużyny rebeliantów to naprawdę nierówne starcie. To jest jeden z dowodów że DICE chyba nie za bardzo wiedzieli jak on ma wyglądać, i jak ma przebiegać samo starcie a już tym bardziej by były wyrównane szanse.


Foxiu zmartwiłeś mnie. Chyba jednak się wstrzymam i to przemyślę.

Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Cytat: Fox46
Ale już nie idzie tak, po pierwsze w mapce z AT-AT czy jakoś tak tam brak jakiegokolwiek balansu, rebelianci obrywają po dupie jak nie wiem co, grałem 3-4 mecze na równych serwerach (co mecz wyłączałem i wrzucało mnie na inny serwer) i tam naprawdę imperium ma sporą przewagę szczególnie w końcowych etapach.
Jakby tego było mało nawet bardzo zgrana grup[a ma ciężko odeprzeć atak imperium.

Wg. mnie balans jest, tylko gracze nie do końca jeszcze czają o co tu chodzi i jak skutecznie powstrzymać atak AT-AT. Sporo ludzi sobie biega po mapie i strzela do tych maszyn ze zwykłych karabinów...

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: Dirian

Wg. mnie balans jest, tylko gracze nie do końca jeszcze czają o co tu chodzi i jak skutecznie powstrzymać atak AT-AT. Sporo ludzi sobie biega po mapie i strzela do tych maszyn ze zwykłych karabinów...


Niby tak, ale sam widzisz że rebelia ma o wiele mniej power upów aniżeli Imperium. Tutaj jest pies pogrzebany. Bynajmniej ja tak to odczułem, grając Imperium w ciągu jednego meczu przetestowałem AT-AT, Darth Wadera , TIE Fightera, łazika imperium. A po stronie rebelii to ledwo udało mi się znaleźć X-Winga.

Offline
melman123 //grupa Stara Gwardia » [ Hamster:Blood Money (exp. 3634 / 4800) lvl 11 ]0 kudos
Też mam obawy co do balansu, rozegrałem od 6-8 gier i największym osiągnięciem po stronie rebelii było zniszczenie do połowy jednego AT-AT, nie wspominając o drugim. Grając po imperium zdarzyło mi się mieć statystyki na poziomie 60/5 dzięki temu, że praktycznie na każdym kroku znajdowałem dosyć potężne power upy. Druga rzecz która mnie martwi to dostępne bronie, obawiam się że w porównaniu z większością strzelanek może ich być naprawdę mało i gra może się szybko znudzić.

Liczba czytelników: 475816, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53789 wątków oraz napisali 675852 postów.