Cytat: remik1976
Nieraz trzeba grę przejść dwa razy, żeby dobrze zrozumieć o co w niej chodzi.
Sam Cage zaleca zagranie TYLKO raz, pewnie dlatego by gracze nie zobaczyli, że większość wyborów jest iluzoryczna. Jako, że scenki są ułożone niechronologicznie nasze działania nie mogą mieć wpływu na dalsze losy bohaterki. Dopiero końcówka taką możliwość daje. W Heavy Rain wszystko było ułożone chronologicznie, a bohaterowie którymi sterowaliśmy mogli zginąć. Sprawiało to, że o wiele bardziej obchodziły nas losy bohaterów
No i te skoki w czasie zupełnie odzierają Beyond z klimatu. Kiedy ni z tego ni z owego znajdujemy się w jakimś dziwnym miejscu, nie wiemy co tam robi Jodie, ani dlaczego. Naprawdę niełatwo się wtedy wczuć. Oglądam grę na YT, niektóre scenki są ciekawe, ale jak dla mnie niewiele, jak na razie, z nich wynika.