Mount & Blade: Ogniem i Mieczem (PC)

ObserwujMam (141)Gram (75)Ukończone (22)Kupię (33)

Mount & Blade: Ogniem i Mieczem PC - komentarze



Offline
Konto skasowane //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 0 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Racja w sumie z tą ceną.
Gra posiada zbyt dużo błędów aby mogła kosztować tyle, za ile się ją w chwili obecnej płaci.
Szczerze Szczęśliwy Strzałka pisząc, gdyby gra była bardziej rozbudowana oraz błędy nie truły by życia - skory bym był zapłacić nawet 100 zł.
To prawda, szata graficzna nie jest powalająca, sądzę jednak, że jeżeli twórcy tej gry dopracują jej "silnik" to może zabiorą się za tekstury już tak na poważnie, porządnie. Szczęśliwy
Co do silnika (zachowanie postaci w walce itp.) to mi się nawet podoba.Jest to jakaś taka nowostka na dobrej drodze.

Tak jeszcze może dodam.
Najbardziej mi się podoba kiedy galopuję koniem razem ze swoim oddziałem pełną parą w równym szyku... Z naprzeciwka wroga armia robi to samo iii dochodzi do zwarcia, słychać szczęk szabelek, strzały z samopałów... to jest min. to co mnie urzekło w tym tytule.
(Nie jestem pewien) ale to jest pierwszy tytuł gdzie gracz z poziomu 3d (nie od góry jak np. Rome Total war) może uczestniczyć swoją osobą w tak licznych potyczkach.Ten pomysł mnie zachwycił.
Prawdę Uśmiech (pisząc) to ja już długi czas temu rozpatrywałem i czekałem kiedy takie coś się ziści.

PS
Jest tylko jedno wytłumaczenie dlaczego w MB OiM jest słabawa grafika.
Wyobraźcie sobie np. 100 osób z grafiką z Risen gdzie każda z SI na polu bitwy się samodzielnie porusza.
Dużo komputerów by tego nie pociągneło.
Dzięki temu, że grafika jest uboższa każdy może sobie to spokojnie włączyć.
Myślę jednak, że co nieco mogli by poprawić.
Min. ekwipunek który przyprawia mnie o mdłości...

Offline
seth //grupa Mieszczanie » [ Legionista (exp. 11871 / 20000) lvl 14 ]0 kudos
Wybacz, lecz moim zdaniem 100 jednostek na polu bitwy to teraz każda maszynka pociągnie

Empire Total War - Bitwa o Francję - 8000 jednostek jak nie więcej , przybliżam robię co chce i się nie tnie Uśmiech
Silnik należy do Paradoxu , a ta firma wyda swój nowy silnik dopiero wtedy kiedy zobaczy co raz to większe narzekania graczy Uśmiech jak się nie mylę to kilka , jak nie wszystkie, ich produkcje są teraz na tym samym silniku graficznym (sic!)

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150432 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
UP: ale zauważ że to jest strategia a to jest Akcja/TPP nie wadziłem żadnego TPP (widoku z 3 osoby ) gdzie byłoby 100 jednostek w simie jednak teren nie powala i niema prawa przyciąć chociaż silnik i tak nie jest dobrze zoptymalizowany bo i tak czasem przycina jak grałem u kolegi... Swoją droga kolejna cześć Mount%Blade ma być lepsza już grafika o wiele
No i fizykę widać tylko jak ktoś z czegoś spada tak upadają jak deski ( mają swoją animacje umierania ) a powinno być inaczej bardziej efektownie by to wyglądało.. Gdyby Silnik był 100% dobrze zoptymalizowany to na mapie gdzie jest wszystkiego pełno (domków drzew roślinności gór..pagórków noo wszystkiego .. to nawet 200 hopa i przy takich wymaganiach jakie ma ogniem i mieczem to śmiać się chce pentium 4 1,5 ghz 1 giga ramu no i 128 mb karta grafiki :] trudno żeby komuś ta gierka nie poszła a swoją droga gdyby były poprawki takie które wymieniłem to gierka z pewnością miała by AMD atlon 3500 X2 .2 gb ramu... GF 6600 lub lepsza 256mb wtedy miała by o niebo lepsza grafikę :] pewnie.. A co do broni to niby dużo ale czym one się różnią ?? oprócz statystyk to chyba tylko długością lub innym rodzajem rękojeści (miecze sorry szabelki Szczęśliwy ) to samo z łukami :] gra nie warta swojej ceny może jak spadnie do 49zł albo 39zł to kupie Szczęśliwy swoją droga wydawali by jakieś pacze do tej gry .. a grafa trzyma poziom roku 2003/2004... co nie oznacza że ma się w nią źle grać

Offline
Konto skasowane //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 0 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Dobre wieści. Szczęśliwy
Gra podaje w wymaganiach przymusowe łącze z internetem (tak jest napisane na pudełku).
Może twórcy gry dobrze wiedzą, że wydali "niekompletny" i niedopracowany produkt, bo przez to łącze mają za zadanie nadchodzić uaktualnienia jak np. ma to miejsce w grze Guild Wars.

Offline
Cairine //grupa Mieszczanie » [ Chłop (exp. 20 / 20) lvl 2 ]0 kudos
Nie grałam jeszcze, ale... 'Ogniem i mieczem' miałam okazję zobaczyć na prezentacji w czasie tegorocznego PGA. Pomysł wydawał się być sensowny, ale ta prezentacja mnie trochę do gry zraziła. Zawiodła mnie grafika, a twórcy w co drugim zdaniu podkreślali, że tytuł nadrabia wciągającą rozgrywką. Bardzo możliwe, że mają rację, tylko dlaczego tak nachalnie to robili? No i błędy wyskakujące już w czasie prezentacji... ("to nie jest ostateczna wersja produktu, w pełnej wersji wszystko będzie działać" - a z tego co słychać, to była dopiero zapowiedź problemów z grą. Nadrobili ładnym t-shirtem, ale bezsensu nosić koszulkę z logo gry, której się nie lubi/nie zna... Pewnie prędzej czy później zagram, ale jakoś mi się nie spieszy póki co.

Offline
Konto skasowane //grupa Mieszczanie » [ Niewolnik (exp. 0 / 10) lvl 1 ]0 kudos
Mi się wydaje, że... Twórcy "Ogniem i Mieczem" musieli wydać grę przed świętami.
To jest okres prezentów, zakupów itp.
Pewnie sądzą, że do bugów znajdzie się patch, a czasu sprzedaży i popytu na produkt już się nie cofnie.
Tak mi się wydaje oczywiście. Uśmiech

Offline
Cairine //grupa Mieszczanie » [ Chłop (exp. 20 / 20) lvl 2 ]0 kudos
Cytat: ELbastardoUA
Mi się wydaje, że... Twórcy "Ogniem i Mieczem" musieli wydać grę przed świętami.
To jest okres prezentów, zakupów itp.
Pewnie sądzą, że do bugów znajdzie się patch, a czasu sprzedaży i popytu na produkt już się nie cofnie.
Tak mi się wydaje oczywiście. Uśmiech

Coś w tym na pewno jest, tym bardziej że naprawdę bugi były "prezentowane" publicznie, więc musiały być twórcom doskonale znane. Marketingowo niby dobre posunięcie, tylko jak zwykle kosztem graczy, nie wiem czy tak naprawdę wyjdzie to wydawcy na dobre.

Liczba czytelników: 475824, z czego dziś dołączyło: 0.
Czytelnicy założyli 53807 wątków oraz napisali 675905 postów.