Offline
Gothic II jest jeszcze lepszy od "jedynki", jeżeli to w ogóle możliwe. Zniknęło parę błędów z G1, a doszło mnóstwo nowych rzeczy, przede wszystkim wytwarzanie run, mieczy i eliksirów. Grafika została trochę poprawiona, a efekty czarów jeszcze ładniej wyglądają.
Gra ma trochę inny klimat od "jedynki" i bardzo dobrze. Jesteśmy już w wolnym świecie, więc okoliczności się zmieniają. W "dwójce" jesteśmy jeszcze bardziej wolni: jest więcej możliwości rozwiązania questów. Jednego questa możemy wykonać na różne sposoby. Świat jest jeszcze większy, pojawiają się nowe stronnictwa. Muzyka klimatem nawiązuje do poprzedniej części w niektórych utworach. Pojawiają się jednak całkiem nowe i niezwykle pasujące do lokacji i sytuacji utwory. Polski dubbing jest jak zwykle świetny.
To wszystko sprawia, że gra ma klimat i chce się w nią grać bez przerwy. Dobrze też, że twórcy nie postanowili kopiować "jedynki", aby utrzymać klimat. Stworzyli grę w owym świecie a klimat świata Gothic pozostał.
Gra ma trochę inny klimat od "jedynki" i bardzo dobrze. Jesteśmy już w wolnym świecie, więc okoliczności się zmieniają. W "dwójce" jesteśmy jeszcze bardziej wolni: jest więcej możliwości rozwiązania questów. Jednego questa możemy wykonać na różne sposoby. Świat jest jeszcze większy, pojawiają się nowe stronnictwa. Muzyka klimatem nawiązuje do poprzedniej części w niektórych utworach. Pojawiają się jednak całkiem nowe i niezwykle pasujące do lokacji i sytuacji utwory. Polski dubbing jest jak zwykle świetny.
To wszystko sprawia, że gra ma klimat i chce się w nią grać bez przerwy. Dobrze też, że twórcy nie postanowili kopiować "jedynki", aby utrzymać klimat. Stworzyli grę w owym świecie a klimat świata Gothic pozostał.