Zawsze i wszędzie twórcy obiecują cuda na kiju i zazwyczaj nigdy słowa w pełni nie dotrzymują. Najpewniej będzie tak i w tym przypadku. Ja tylko mówię, że przynajmniej pokazują to, co mają i nie ściemniają, że jest lepiej. Poza tym, z tego co się orientuję, to obecnie zespół liczy coś około 200 osób, czyli dużo, ale nie znaczy to, że przez cały zeszły rok zatrudniali tyle osób. Dodatkowo sam zauważyłeś, że to prezentacja modułu Dogfighting, czyli niewielkiej, ale ważnej części gry. Logicznym więc jest, że nawet jakby zespół już 12 miesięcy temu liczył 200 osób, to nie wszyscy pracowaliby przy tym elemencie. Sam wiesz, że gra jest ogromna i to 200 osób, podzielone na mniejsze zespoły pracujące przy poszczególnych modułach, ma po prostu od chu.... roboty
Do tego w przypadku Dogfighting nie chodzi tylko o samo latanie i strzelanie. Ktoś musiał zaprojektować statki, meteoryty, lokację, fizykę, wnętrze kokpitu, pracę kamery, botów, a do tego wszystkiego dochodzi multiplayer, który docelowa ma obsługiwać coś około 60 graczy naraz, więc jednocześnie chłopaki musza dłubać przy infrastrukturze sieciowej. Więc niech zespół robiący Dogfighting liczy nawet i 50 osób, to przy tylu rzeczach do zrobienia i tak ma przesrane
Oczywiście nie znam dokładnych danych i nie wiem co i jak w studiu się dzieje. Mówię tylko, że jak na tak rozbudowany projekt, tworzony stosunkowo niedługo (nieco ponad rok o ile dobrze pamiętam), nad którym prace pełną parą ruszyły dopiero kilka miechów temu, to i tak jest git. A czy spełnią to, co naobiecywali, to już zupełnie inny temat