Strona główna » Nowinki ze świata » Podgląd tematu

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes (PS3)

ObserwujMam (2)Gram (0)Ukończone (2)Kupię (4)

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - kolejne międzyplatformowe porównanie oprawy wizualnej - komentarze

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150516 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Trzeba przyznać że fajnie to wygląda, wysłużone PS3 i X360 graja na tak zwanych grze świateł / dynamicznym oświetleniu. Mimo wszystko całkiem Fajny efekt jeszcze jest na starych konsolach, aczkolwiek widać że mają już swoje lata a i sam spodziewałem się że będzie po prostu dużo gorzej w stosunku do XO czy PS4.

I dokładnie spójrzcie na porównanie SZYBKOŚCI w 2:03 tutaj kłaniają się różnice między 30fpsami a 60 fpsami to jest głownie dla tych którzy twierdza że 30fps stale było by OK na next-genach i dla tych którzy twierdza że nie było różnicy czy gramy na 30 czy 60. Ten moment dokładnie pokazuję, wystarczy spojrzeć jak gra chodzi na starych konsolach w 1/2 a jak na Nex-genie to płynnie wygląda. Nie wspominając już o 1/4

Zdecydowanie Kojima chwali się 60fpsami i słusznie, bo jest czym. A jeszcze słuszniej dobrze że pokazał to właśnie w tego typu porównaniu.



Offline
sebogothic //grupa Mieszczanie » [ Wojownik (exp. 2070 / 3000) lvl 11 ]0 kudos
No nie widzę Zdziwiony Musiałbym chyba zainwestować w sto-calowy TV, lupę, mikroskop i teleskop Święty No, może gdzieniegdzie jest więcej kamyczków i nieco lepszych tekstur, ale prawda jest taka, że gdyby te okienka nie były opisane, nie wiedziałbym gdzie szukać tych wysokich detali. Bo poza kilkoma szczegółami, które trzeba wypatrzyć (po zatrzymaniu filmu) te wersje się dla mnie od siebie nie różnią. Gdyby różnice rzeczywiście były tak istotne i wyraźne, można by je było dostrzec gołym okiem.
A to oświetlenie na next-genach przypomina mi coś takiego:


Obrazek


Poza tym, czy te kilka drobnostek tak bardzo zmieni wrażenia z gry? Przecież podczas rozgrywki, kiedy gracz jest pochłonięty gameplayem nie będzie zoomować obrazu ani spowalniać o 1/4 gry by zobaczyć różnicę. Konsternacja
Tak naprawdę nie rozumiem tego nagłego wysypu newsów o tym jaka gra w jakich rozdzielczościach, iloma fpsami i na jakiej konsoli będzie działać. Coś mi się wydaje, że to tarcia między M$ a Sony i udowodnienie, która konsola jest lepsza. Przy okazji zawsze można podkupić producentów by na konsoli rywala gra wyglądała gorzej.

Offline
guy_fawkes //grupa Stara Gwardia » [ Hamster\'s Creed (exp. 8909 / 10800) lvl 13 ]0 kudos
Moje oko spokojnie wychwytuje różnice - wyższa rozdzielczość i detale robią swoje. Poza tym to jest YouTube i jego badziewna kompresja - tutejsze 1080p nie umywa się do 1080p przed obróbką. Szczególnie dało się to zauważyć w przedpremierowym gameplayu (do pobrania) z multi Killzone'a: Shadow Fall, gdzie wspaniale było widać wszystkie niuanse, a przede wszystkim te 60 FPS-ów, których na YT się nie uświadczy.
Widać także, że po raz kolejny XONE zostaje w tyle za PS4 - niewiele, ale jednak. Tak czy siak poziom oprawy na PS3 uważam za całkiem zadowalający i jeśli jakoś w miarę szybko nie kupię PS4, wezmę wersję na poprzednią generację.

Offline
Dirian //grupa MiastoGier.pl » [ Redaktor ]0 kudos
Cytat: sebogothic
Tak naprawdę nie rozumiem tego nagłego wysypu newsów o tym jaka gra w jakich rozdzielczościach, iloma fpsami i na jakiej konsoli będzie działać.

Po prostu dla wielu osób różnica jest widoczna. O ile stabilne 30 FPS w grach akcji przeważnie wystarcza i faktycznie te 60 klatek nie jest szczególnie potrzebne, to już różnice pomiędzy rozdziałkami da się dość łatwo wychwycić. Na PC 1080p to od dawna standard i nie wyobrażam sobie grania w niższej rozdziałce. Oczywiście jeżeli ktoś ma monitor z niższą rozdzielczością, to nie ma problemu, ale przy odpaleniu na monitorze Full HD gry w 720p, po przeskalowaniu, obraz wygląda fatalnie.

Ostatnio zresztą miałem okazję pograć w Battlefield 4 na 1440p i wrażenia były świetne. Choć wiadomo, że na razie to zabawa dla bogaczy, ale za 2-3 lata pewnie ta rozdziałka zacznie wypierać Full HD w przypadku PC. W przypadku konsol jest nieco inaczej - siedzimy przeważnie przed TV, znacznie dalej od ekranu, więc trudniej jest dostrzec różnice pomiędzy rozdzielczościami. Więc tutaj faktycznie aż tak nie widać aż tak bardzo czy gramy w 720p czy 1080p.

Offline
Fox46 //grupa Wojownicy RPG » [ Maestro de la Orden (exp. 150516 / 8388600) lvl 20 ]0 kudos
Cytat: sebogothic
No nie widzę Zdziwiony Musiałbym chyba zainwestować w sto-calowy TV, lupę, mikroskop i teleskop Święty No, może gdzieniegdzie jest więcej kamyczków i nieco lepszych tekstur, ale prawda jest taka, że gdyby te okienka nie były opisane, nie wiedziałbym gdzie szukać tych wysokich detali. Bo poza kilkoma szczegółami, które trzeba wypatrzyć (po zatrzymaniu filmu) te wersje się dla mnie od siebie nie różnią. Gdyby różnice rzeczywiście były tak istotne i wyraźne, można by je było dostrzec gołym okiem.
A to oświetlenie na next-genach przypomina mi coś takiego:
Poza tym, czy te kilka drobnostek tak bardzo zmieni wrażenia z gry? Przecież podczas rozgrywki, kiedy gracz jest pochłonięty gameplayem nie będzie zoomować obrazu ani spowalniać o 1/4 gry by zobaczyć różnicę. Konsternacja
Tak naprawdę nie rozumiem tego nagłego wysypu newsów o tym jaka gra w jakich rozdzielczościach, iloma fpsami i na jakiej konsoli będzie działać. Coś mi się wydaje, że to tarcia między M$ a Sony i udowodnienie, która konsola jest lepsza. Przy okazji zawsze można podkupić producentów by na konsoli rywala gra wyglądała gorzej.


Właśnie sęk w tym że to nie jest kilka drobnostek.....
Kilka drobnostek to miałeś w Red Dead Redemption przy PS3 i X360 to różniło te wersje dosłownie kilka drobnostek że na X360 wyglądało nieco lepiej.
Aczkolwiek nie jestem takim maniakiem by kupować PS4 dla np: Lepszej oprawy, zadowolę się tym co mam w 720p. Bo po prostu uważam że PS4 a tym bardziej XO nie są warte swojej ceny i po prostu bym przepłacił(dając za PS4 1900zł a za XO 2200zł), Jak kupie np: PS4 o 30% taniej to wtedy uznam że wydanie 1300zł z groszami to był udany zakup, i co najważniejsze sprzęt będzie wart tych pieniędzy.
Jak pisał guy_fawkes jakość Ground Zeroes jest zadowalająca na X360 i PS3, choć i on jest konsolowcem zauważa bez problemu różnice, tak jak i ja. Zwłaszcza że ja siedzę od monitora 50-70cm to widać wiele w grach.

A co do wypowiedzi Diriana to zależy, ale też masz rację szczególnie z tą odległością. A co do 2K (1440p) to rożnie to bywa, są ludziska u nas (w Polsce) co odpalają już na 1440p Far Cry 3 czy Assassins Creed 4 i napiszę ci że nie mają jakiś potworów jeżeli chodzi o PCta.
GTX680, 8gb ramu DDRIII, I i5 4670 . Gównie to największym wydatkiem 2K jest monitor.

A prolog MGSa V to chyba jedyna taka gierka która oferuję wszystko 3in1 czyli 1080p,60 klatek i ładną oprawę graficzną typowo next-genową. Aczkolwiek to tylko Prolog nie wiadomo jak to będzie z finalną grą która będzie miała premierę w 2015 roku albo nawet 2016 roku.
Tam wszystko jest na większą skalę , o wiele większą skalę.

Offline
J3DAJ //grupa Stowarzyszenie Płatnych Morderców » [ Ahmed Terrorysta (exp. 696 / 800) lvl 8 ]0 kudos
Cytat: Fox46
to jest głownie dla tych którzy twierdza że 30fps stale było by OK na next-genach
I w dalszym ciągu tak twierdzę. Puszcza oko 60 a nawet 120 potrzebuję wyłącznie w CS'ie, grze w której bardzo liczy się precyzja. Precyzja znacznie wyższa niż pad jest w stanie zaoferować...

Co do tematu, bardziej martwi mnie stosunkowo nie wilka różnica w jakości między X360 a XO, pomijam już rozdzielczość. Fragment który mnie najbardziej poruszył jest w 1:20. Zastanawia mnie czy to czasem nie jest celowe działanie na szkodę Microsoftu, szczególnie patrząc na inne gry czy exclusive'y XO, nie wydaje się być aż tak słaby.

Liczba czytelników: 475852, z czego dziś dołączyło: 1.
Czytelnicy założyli 53880 wątków oraz napisali 676176 postów.