Ja będę ściągał po pracy, z której wracam przed 18:00, ale powinno się to odbyć dosyć szybko, ta gra nie jest jakoś wybitnie duża. Myślę że ok. 20:00 będę gotowy, Discorda już mam.
Przemyślcie kim chcecie grać (postacie
mogą się powtarzać):
Mordecai - snajper, który na krótki dystans używa pistoletów/rewolwerów. Jego specjalną zdolnością jest sokół, który pomaga w walce i jest sterowany przez AI.
Class Mod
Drzewko umiejętności
Roland - żołnierz, który posługuje się karabinami maszynowymi i shotgunami. Jego specjalną zdolnością jest wieżyczka strzelnicza, która pomaga w walce i jest sterowana przez AI. Ma w swoim drzewku umiejętności medyka i zaopatrzeniowca.
Class Mod
Drzewko umiejętnosci
Brick - tank/berseker, którego optymalnie wypada przygotować do walki wręcz lub z materiałami wybuchowymi/wyrzutniami rakiet. Jeden z Class Modów podnosi jego zdolność do używania shotgunów, choć nie jest aż takim specjalistą w tej broni jak Roland (żołnierz oprócz class moda ma jeszcze skill do shotguna). Jego specjalną zdolnością jest szał, w którym zadaje obrażenia wyłącznie pięściami, ale za to jest odporny na obrażenia i leczy się w tym czasie.
Class Mod
Drzewko umiejętności
Lilith - syrena, która walczy wręcz (choć nie jest zbyt odporna na obrażenia) i wzmacnia obrażenia od żywiołów. Jej class mody i drzewko sugeruje raczej używanie SMG, ewentualnie snajperki, koniecznie z obrażeniami od żywiołów. Jej specjalną umiejętnością jest przejście międzywymiarowe, co w praktyce sprowadza się do chwilowej niewidzialności dla wrogów i wybuch po powrocie do naszego świata.
Class Mod
Drzewko umiejętności
Osobiście preferuję dla siebie Rolanda. W tego typu grach mam naturalne tendencje do defensywnych buildów, więc mógłbym roboczo robić za medyka (choć zwracam uwagę, że te umiejętności szału nie robią, więc nie będzie to "Przełęcz Ocalonych").
Wolę karabiny maszynowe, ale shotgunem w drugiej kolejności nie pogardzę, jeśli nikomu to nie będzie wadziło.
I tak na marginesie: nie wiem, kto będzie hostem, ale sugeruję, by była to osoba biorąca snajpera. Ta postać najbardziej cierpi przez ewentualne lagi, a u gospodarza siłą rzeczy są najmniejsze.